Zanimljiva turistička kampanja – Holland: The Original Cool

Zanimljiva turistička kampanja – Holland: The Original Cool

Piše: -
Turistička kampanja

Nova nizozemska turistička kampanja pokazuje da ne moraju sve video kampanje koje promoviraju zemlje i turističke destinacije biti dosadne i uštogljene te u dvije-tri minute prikazivati kadrove najljepših krajolika s tradicionalnom glazbom u pozadini.

Kampanja Holland: The original cool usmjerena je na potencijalne posjetitelje iz Sjeverne Amerike, a u dvominutnom videu Pim de Koel (izgovara se ‘cool’ :)) na zabavan, duhovit i informativan način ističe da njegova zemlja nije poznata samo po tulipanima, kanalima, siru, Rembrandtu ili Vincentu Van Goghu, već i po brojnim specifičnostima koje su u Americi postale trend i mainstream, no u Nizozemskoj su dugogodišnja tradicija. Domaća hrana, zelena energija, otvorena i progresivna kultura, njegovanje i prihvaćanje različitosti – sve ono što Amerikanci nazivaju ‘cool’, Nizozemci njeguju kao tradiciju i time zapravo originalno ‘cool’ dolazi iz ove europske zemlje.

Turistička kampanja je nastala u suradnji NBTC-a, organizacije za promociju Nizozemske, KLM-a, zračne luke Amsterdam Schiphol i projekta I amsterdam, a video na YouTubeu je u mjesec dana prikupio gotovo milijun pogleda. Kroz web stranicu potencijalnim posjetiteljima nude se video snimke, blogovi i fotografije koje prikazuju moderan život u Holandiji i Nizozemskoj, a posebice u gradu Amsterdamu koji je najprepoznatljivije odredište.

Uz zanimljivu i jasnu marketinšku kampanju može se stvoriti prepoznatljiv i moderan brend. U moru sezonskih kampanja u turizmu, Nizozemska turistička kampanja se doista istakla svojom posebnošću.

Foto: Pixabay