Zaboravite stari inbox, LinkedIn uvodi novi servis za dopisivanje

Zaboravite stari inbox, LinkedIn uvodi novi servis za dopisivanje

Piše: -

LinkedIn je iznimno vrijedna, čak i neophodna društvena mreža u današnje vrijeme, ali to ne znači da je jednostavan za korištenje. Ako ste ikada bili frustrirani neredom zatečenim u LinkedInovom inboxu, imamo dobre vijesti za vas – ova društvena mreža je prije nekoliko dana potpuno redizajnirala svoj servis za dopisivanje.

Naime, u prijašnjoj verziji LinkedIn inboxa niste mogli pročitati cijeli slijed poruka i sve do nedavno je bilo teško zaključiti jeste li zaista odgovorili na poruke. Poslovna društvena mreža kaže da je sve navedeno popravila novom nadogradnjom i da će pružiti novo iskustvo dopisivanja na webu i mobitelu.

Tako je u povijest otišao dosadan stari inbox u stilu emaila, a njegovo mjesto zauzeo je novi LinkedInov servis za dopisivanje s chat sučeljem od kojeg u tvrtki očekuju da će poticati kraće, brže i jednostavnije razgovore.

LinkedIn servis za dopisivanje

Novi LinkedIn servis za dopisivanje uključuje mnoge moderne značajke

Novi komunikacijski alat izgleda kao aplikacija za dopisivanje – poput Facebook Messengera, a LinkedIn je čak ubacio i mogućnost korištenja GIF-ova, emotikona i naljepnica u nastojanju da sustigne trendove u komuniciranju putem aplikacija za dopisivanje. Iako korisnost GIF-ova u komunikaciji na LinkedInu može biti za raspravu, također možete priložiti fotografije i dokumente – alate koji bi mogli biti korisniji u LinkedInovom poslovno usmjerenom kontekstu.

Osim toga, na LinkedInovom servisu za dopisivanje od sada možete slati i grupne poruke, što je korisna mogućnost ako želite koordinirati sastanke i određena poslovna pitanja s kolegama.

Iz LinkedIna kažu kako planiraju nastaviti poboljšavati svoj servis za dopisivanje:

“Privlače nas koncepti poput inteligentnih asistenata za slanje poruka koji vam mogu pomoći predložiti ljude kojima biste trebali poslati poruku ili Vam pružiti relevantne informacije o toj osobi prije nego što započnete razgovor”, izjavio je LinkedInov Mark Hull.

Ipak, unatoč svom trudu LinkedIn očekuje dug put prije nego li postane relevantna platforma za dopisivanje. Ova nadogradnja prvi je korak pri stvaranju konkurentnog servisa ali stručnjake još čeka velik posao približavanja korisnicima.

Nadogradnja Linkedin servisa za dopisivanje od prvog rujna dostupna je korisnicima engleskog jezika, dok će za ostatak korisnika ažuriranje biti dostupno u narednim tjednima.

Fotografija: LinkedIn