Twitter želi pridobiti navijače engleske Premier lige posebnim emotikonima

Twitter želi pridobiti navijače engleske Premier lige posebnim emotikonima

Piše: -
engleska Premier liga emotikoni

Poznato je da Twitter u posljednje vrijeme radi puno na prilagođavanju vlastite platforme kako bi ostvarili rast broja korisnika. Najnovija zabavna novost koja će se svim ljubiteljima nogometa zasigurno svidjeti vezana je za emotikone engleske Premier lige.

Ako ste pratili Svjetsko nogometno prvenstvo prošle godine na Twitteru, morali ste primijetiti da su u to vrijeme bili aktualni emotikoni sa zastavama zemalja natjecateljica.

Nakon toga, u travnju 2015. za vrijeme najpopularnijeg teniskog turnira Wimbledona, Twitter je korisnicima omogućio da posebnim emotikonima tvitaju i komentiraju rezultate. Tako ste tijekom turnira mogli koristiti hashtagove #Wimbledon (uz koji se pojavio teniski reket), te #TheQueue, #TheHill (Henman Hill) ili #TheWorld, kojima ste mogli definirati odakle pratite dvoboje tenisača.

engleska Premier liga emotikoni

Ako volite nogomet i o njemu strastveno raspravljate na društvenim mrežama svidjet će vam se kako je Twitter opet posvetio pažnje najvažnijoj sporednoj stvari na svijetu. Naime, Premier liga je s početkom sezone dobila hrpu novih emotikona, pružajući tako navijačima još jednu mogućnost da pokažu svoju potporu.

Povodom prvog kola prvenstva, svi hashtagovi bili su povezani s utakmicama. Dakle tvitanje #LEISUN dovelo je do emotikona za utakmicu Leicester i Sunderland. Ako ste utipkali #STKLIV pojavio se emotikon za susret Stokea i Liverpoola. Osim za susrete, kreirani su i emotikoni za klubove i naziv nogometne lige, tako da posjeduju vlastite emotikone koji su povezani s odgovarajućim hashtagom. Primjerice, upišite #BPL i vidjet ćete simbol Premier lige.

Barclays Premier liga je veliki pokretač interakcije na društvenim mrežama, u Velikoj Britaniji i širom svijeta, posebno na dane utakmica, popularno zvane matchdays. Twitterova popularnost u praćenju vijesti i novosti iz Barclays Premier lige konstantno raste. Trenutno je 63 posto svih igrača iz 20 klubova aktivno na Twitteru.

Ekipa Tottenham Hotspura predvodi momčadi s najviše igrača iz prvih 11 aktivnih na Twitteru (92 posto). Nakon njih slijede Manchester City, sa 75 posto, a potom i njihov najžešći rival Arsenal sa 73 posto. Leicester City zaokružuje top četiri sa 70 posto prvotimaca aktivnih na Twitteru. Wayne Rooney je igrač s najviše sljedbenika na Twitteru (11.7 milijuna), a slijede ga Arsenalov Mesut Özil s 9.8 milijuna i Sergio Agüero s 8.9 milijuna fanova.

Napomenimo da će hashtagovi s pripadajućim emotikonima biti dostupni tijekom cijele sezone. Definitivno odličan marketinški potez čelnika Premier lige koja u usporedbi s ostalim ‘ligama petice’ i inače broji najveće prihode od televizijskih prava. Sigurni smo da će vjerni navijači novom mogućnošću još strastvenije pratiti svoje klubove i više vremena provoditi na Twitteru, za koji vjerujemo da će ubilježiti porast korisnika u Velikoj Britaniji, ali i u cijelom svijetu zbog velike popularnosti engleskih zvjezdanih momčadi.

Foto: Wikimedia