Twitter novom inicijativom želi brendovima pomoći uspješnije tvitati

Twitter novom inicijativom želi brendovima pomoći uspješnije tvitati

Piše: -
Twitter Official Partner Program

Izgleda da postoji popriličan broj brendova koji ne iskorištavaju sve mogućnosti Twittera ili još uvijek uopće ne tvitaju jer ne vide neku korist od ove društvene mreže. To je vjerojatno jedan od glavnih razloga zašto je Twitter lansirao inicijativu pod nazivom Official Partner Program.

Što je Twitter Official Partner Program?

Ova inicijativa kombinacija je dosadašnjih Certified Marketing Partner programa, a cilj joj je okupiti partnere koji zbog svojih visokokvalitetnih proizvoda i/ili usluga kontinuirano bilježe uspjeh na Twitteru. Twitter je pokrenuo i Twitter Partner Marketplace, mjesto gdje svi zainteresirani brendovi mogu opisati sa čime im točno treba pomoć te izabrati nekog od službenih Twitter partnera koji će im moći pomoći u ostvarivanju njihovih Twitter ciljeva.

Kako ova Twitter inicijativa može pomoći vašem brendu?

Twitter Official Partners program pruža usluge u tri glavne kategorije:

  • Povećanje učinkovitosti Twitter kampanja – pomoć pri upravljanju kampanjama i mjerenju njihovih uspješnosti
  • Pružanje detaljnog uvida u podatke – efikasnije mjerenje uspješnosti Twitter prisutnosti koristeći Twitterove podatke
  • Uspješnija Twitter prisutnost – pomoć u izradi komunikacijske strategije i održavanja kvalitetne Twitter prisutnosti od strane njegovih službenih partnera

Iako sve ove usluge možete pronaći kod većine social media agencija, ono što ovaj program čini primamljivim za brendove je Twitterova garancija da u njega primaju samo najbolje alate i stručnjake.

Twitter za ovaj program već ima i prvog partnera, a to je IBM, koji nudi strateško savjetovanje i analizu rezultata kako bi klijentima olakšao lakše shvaćanje Twitterovih podataka. Opseg ovog partnerstva pokazuje podatak da je IBM u suradnji s Twitterom obučio više od 10 000 svojih zaposlenika kako bi klijentima mogao pružiti što bolju uslugu.

“Vjerujemo da Twitterovi podaci imaju transformativnu moć za tvrtke te smo uzbuđeni što smo postali službeni Twitter partner. Uz naše detaljno poznanstvo industrije i tehnologije, spremni smo suvremenim tvrtkama pomoći obuhvatiti potrebno znanje društvenih mreža te ga iskoristiti za postizanje rezultata”, rekao je IBM-ov Glenn Finch.

Što kažete na ovaj potez Twittera? Hoće li biti uspješan u privlačenju novih brendova?

Fotografija: keiyac / Flickr