Turistička zajednica Jamajke pobjedu nad SAD-om proslavila simpatičnom reklamom‏

Turistička zajednica Jamajke pobjedu nad SAD-om proslavila simpatičnom reklamom‏

Piše: -
Turistička zajednica Jamajke video spot

Obožavatelji nogometa u SAD-u još uvijek se oporavljaju od šokantnog poraza njihovog reprezentativnog tima u polufinalu Gold Cupa od Jamajke i gubitka trećeg mjesta od Paname. S druge strane, Jamajčani su oduševljeni uspjehom i podvigom njihovih momaka. Pokazatelj toga je i promotivni spot agencije FCB Garfinkel rađen za Turističku zajednicu Jamajke. Pokretačka ideja je vođena rezultatima nogometne reprezentacije Jamajke na Gold Cupu. Ovaj zabavan i jednostavan video spot stvoren je u naletu navijačkog slavlja i odličan je podsjetnik na izvanredan pothvat Jamajke kao prve nacije s Karipskog otočja koja je dogurala do finala Gold Cupa. Iako je Jamajka u finalu izgubila od Meksika rezultatom 3-1, vjerujemo da slavlje nije posustalo.

Kao što se nakon osvajanja bronce u Francuskoj 98′ pročulo za našu malu zemlju, tako su i u Turističkoj zajednici Jamajke odlučili iskoristiti ovaj povijesni uspjeh za promociju vlastitog turizma. Iako će kritičari reći da nogomet i sport općenito nemaju utjecaj na imidž neke zemlje u turističkom smislu, mišljenja smo da se za određene turističke destinacije ne bi čulo u svjetskim razmjerima da nije njihovih sportskih uspjeha. Da smo bar u mogućnosti izračunati koliki je broj Kineza i drugih Azijata došao u Hrvatsku samo zbog znatiželje i popularnosti tada najboljeg strijelca mundijala, Šukera i hrvatske nogometne reprezentacije nakon osvajanja brončane medalje.

Osim toga, kada govorimo o Hrvatskoj promociji kroz sport, veliku ulogu i dalje imaju naši rukometaši koji su svojedobno s legendom Ivanom Balićem pokorili svijet, a nemojmo ni zaboraviti obitelj Kostelić čiji su uspjesi imali velik utjecaj za dobivanje organizacije FIS utrke na našem Sljemenu. Takva elitna skijaška utrka za sobom nosi navijače, cijeli niz skijaša i stručnih timova koji popunjavaju smještajne kapacitete i troše svoj novac, te u konačnici utječu na razvoj turističke destinacije Zagreba.

Sportski uspjesi dovode i do uspjeha u turizmu

Sada kada smo ukratko objasnili lanac koji povezuje sport i turizam, nadamo se da je jasnije zašto je toliko važno shvatiti mogućnosti koje otvaraju sportski uspjesi. No, složili se s nama ili ne, nepobitna je činjenica nogometa kao najpopularnijeg sporta na svijetu, stoga smatramo da će svaka turistička promocija koja se veže na takve uspjehe sigurno imati dalek odjek u javnosti. Vjerujemo da je Turistička zajednica Jamajke ovim promotivnim spotom odlično predstavila svoju zemlju, te se u pravo vrijeme oslonila na vlastite sportske uspjehe.

Foto: YouTube