Tko to mene prati? Saznajte tko gleda vaše objave na LinkedInu

Tko to mene prati? Saznajte tko gleda vaše objave na LinkedInu

Piše: -
statistika objava na linkedinu

Danas sve više profesionalaca iz najrazličitijih djelatnosti svoje znanje dijeli na LinkedInu, jednoj od najvećih poslovnih društvenih mreža  svijetu, s više od 360 milijuna članova. Najbolji influenceri na LinkedInu poput glavnog urednika LinkedIna, Daniela Rotha, izvršnog direktora HootSuitea, Ryana Holmesa, osnivača Hub Spota, Dharmesh Shaha, te izvršne direktorice Hearsay Sociala, Clare Shih imaju jedan problem, a to je da ne znaju tko ih gleda, prati, klika i dijeli njihove objave. S obzirom na njihovu reputaciju, objave na LinkedInu utječu na njihov imidž u javnosti.

Premalo informacija o pratiteljima

Svi se kao korisnici te društvene mreže želimo prikazati u najboljem mogućem svjetlu. U svojim objavama dijelimo vlastita iskustva i stručnost u određenim temama s drugim profesionalcima. Međutim, problem dijelimo sa najvećim infulencerima na mreži, te ne znamo koliki je doseg naših objava i kakav je profil pratitelja koji čitaju naša iskustva i razmišljanja. Također, nemamo uvid u uspješnost naših objava među pratiteljima.

Slijedom tog problema, LinkedIn je uveo svoj analitički alat putem kojeg se može pratiti statistika objava na LinkedInu.

Uvedena novost nam omogućava da kategorizirano po djelatnosti, lokaciji i radnom mjestu pregledom objava na LinkedInu vidimo koju publiku dosežemo svojim aktivnostima. Također, nude nam se uzorci  prema kojima vidimo interese korisnika koji nas prate. Zahvaljujući LinkedInovom alatu za pregled objava moći ćemo korigirati svoj profil i objave koje šaljemo u mrežu. Dobivate mogućnost analizirati bilo koju od vaših objava u proteklih šest mjeseci. Pretraživati možete po danima ili prijašnjim objavama u raznim grupama.

Jednostavna i jasna statistika objava

Pregled objava na LinkedInu sada pruža sažetu statistiku pogleda, lajkova, komentara i dijeljenja, a pomicanjem niže po stranici, upućuje nas na članove LinkedIna su podržavali naše aktivnosti i posao koji obavljamo. Također, LinkedIn sada nudi uvid odakle dolazi promet prema vašim objavama. Iako statistika objava na LinkedInu obuhvaća samo ulogirane članove, može se dobiti dobre informacije o dobnim skupinama korisnika koji vas čitaju. Novi alat precizno pokazuje  tko je komentirao određenu objavu, te također možete posjetiti njihov profil i ako ste umreženi, poslati im poruku direktno sa statističke stranice i zahvaliti što su dijelili vašu priču.

Influenceri i svi korisnici su na dobitku

Svi influenceri i korisnici imat će koristi od novog alata za statistički pregled objava na LinkedInu. Same objave nitko na mreži ne može direktno monetizirati i financijski profitirati od redovitog vođenja svojeg bloga. Ali prisutstvo i aktivnost na LinkedInu nikada ni nije imalo tu namjenu, već svojim objavama korisnici pokušavaju ostvariti što više kontakata kako bi karijeru i posao podigli na veću razinu. Influenceri objavama na LinkedInu održavaju svoj imidž u poslovnom svijetu, te će ovim alatom moći još bolje usmjeriti svoje aktivnosti prema zajednici koja ih prati na mreži, dok smo mi kao korisnici dobili koristan alat kojim ćemo lakše segmentirati naše objave i usmjeriti ih na željene kontakte.

Fotografija: Wikimedia Commons