Što je Tumblr i zašto ga koristiti?

Što je Tumblr i zašto ga koristiti?

Piše: -
Što je Tumblr i zašto ga koristiti

Zasigurno ste već čuli za Tumblr, ali ako niste sigurni, kako funkcionira i zašto ga koristiti, ovaj članak je za vas. Čitajući dalje ćete saznati što je Tumblr, tko ga najviše koristi, kada je i kako nastao i naravno – koliko se isplati koristiti Tumblr za marketing?

Što je Tumblr?

Tumblr je mikroblogerski servis kojeg su početkom 2007. godine pokrenuli David Karp i Marco Arment koji je napustio kompaniju 2010. kako bi se fokusirao na razvoj Instapapera. Tri godine nakon, točnije 2013. Yahoo! je izdvojio pozamašnu cifru od 1.1 milijardu dolara za ovu društvenu mrežu.

Nije pogriješio jer Tumblr danas između ostalog broji 246,6 milijuna blogova, 99 milijardi postova i 420 milijuna korisnika te je postao idealno mjesto za one koji traže inspiraciju, povezivanje, prikaz vlastitog portfolia ili još jedan kanal za promociju vlastite firme ili brenda.

Korisnici mogu vrlo lako podijeliti status, fotografiju, video ili bilo koji drugi oblik multimedije i to jednostavnim klikom miša. Još jedna prednost – Tumblr je potpuno besplatan za korištenje, a uz to se može pohvaliti vrlo privlačnim izgledom. Ako vam ne treba puna funkcionalnost WordPressa, Tumblr će dosta dobro zadovoljiti vaše potrebe te usput privući nove korisnike. On omogućuje da blog vežete uz svoju domenu, a samo gumb “follow” u gornjem desnom kutu otkriva da je riječ od Tumblr platformi.

Tko najviše koristi Tumblr?

Ako nudite proizvode za mlade i studente, Tumblr je izuzetno plodno tlo. Tome u prilog idu statistike koje govore da je gotovo 50% njegovih korisnika u dobi između 16 i 34 godine. Na Tumblru ćete također pronaći najviše kreativaca, fotografa, dizajnera, umjetnika, retro-entuzijasta, male i velike zvijezde, predsjednika SAD-a i mnoge druge.

Zašto koristiti Tumblr?

Trebate još razloga da ga koristite? Broj tumbleraša iz dana u dan raste, a danas broji nešto više od 420 milijuna korisnika koji objavljuju dnevno u prosjeku oko 113,6 milijuna postova. Korisnici prosječno provedu 28 minuta na ovoj društvenoj mreži, a 50 posto njih pristupaju joj preko mobilnih uređaja. Ovi blogeraši vole fotografije i to kvalitetne što dokazuje statistika koja kaže da 78 posto postova su upravo fotografije i one su najpopularnije za dijeljenje.

Kada je u pitanju kombinacija bloganja i društvene mreže, Tumblr je snažna platforma koju treba iskoristiti. On spada u top 50 najposjećenijih stranica u svijetu koja i dalje neprestano raste.

Baš kao i ostale društvene mreže, Tumblr je nešto što treba istražiti. Samo dobre stvari mogu proizaći iz njega, posebice za brendove koji su u potrazi za mladima ili alternativcima.

Sada kada ste saznali što je Tumblr i nakon svih ovih statistika, zašto ne biste razmislili kako iskoristiti Tumblr kao marketinški alat?

Tumblr aplikacija je dostupna za iOS, Android i Windows Phone.

Fotografija: Tumblr