Sada znamo koju društvenu mrežu aktivni korisnici Facebooka najviše vole (osim Facebooka)

Sada znamo koju društvenu mrežu aktivni korisnici Facebooka najviše vole (osim Facebooka)

Piše: -
aktivni Facebook korisnici

Istraživanje Global Web Indexa iz svibnja ove godine pokazalo je trendove aktivnih Facebook korisnika. Prema tome se jasno vidi da je u 2012. godini prosječan Facebook korisnik bio aktivan na 2,56 društvene mreže, dok je taj broj ove godine porastao na 4,15.

Za očekivati je da promatranje ovakvih trendova ovisi o demografskim skupinama. Zanimljivo je da su multi-networkingu najskloniji aktivni Facebook korisnici u dobi od 25 do 34 godine, te u prosjeku imaju profile na 6.40 mreža dok aktivno koriste njih 3,36. Razloge takvim rezultatima možemo pronaći u činjenici da u baš tu dobnu skupinu ulaze najvjerniji korisnici Facebooka, ali ljudi od 25 do 34 godine također su najčešći korisnici LinkedIna, dok se dobna skupina od 16 do 24 godine okrenula mobilnim aplikacijama za slanje poruka kao što su Snapchat i WhatsApp.

Najnoviji podaci Global Web Indexa potvrđuju važnost korištenja video sadržaja na društvenim mrežama.

Naime, 89 posto aktivnih korisnika Facebooka koristilo je YouTube tijekom posljednjih mjesec dana, nakon čega slijede ostale društvene mreže, a statistiku možete vidjeti u nastavku:

društvene mreže aktivni korisnici Facebooka

Slijedeći druge društvene mreže, i Facebook svojim korisnicima pruža nove mogućnosti za dinamičnije i atraktivnije korištenje. Kao što grafikon prikazuje, većina Facebook korisnika aktivna je i na drugim platformama. Blizu 90 posto njih posjećuje YouTube, dok gotovo polovica komunicira na i Twitteru.

Bilo bi zanimljivo vidjeti statistiku multi-networkinga za područje Hrvatske, no i ovaj prikaz trendova na svjetskoj razini svakako može pomoći domaćim community menadžerima za definiranje i usmjeravanje komunikacije prema korisnicima.

Fotografija: InPublic