Reklamna kampanja predstavlja pivo za one dane na društvenim mrežama koje samo...

Reklamna kampanja predstavlja pivo za one dane na društvenim mrežama koje samo želite zaboraviti

Piše: -
Reklama za pivo

Upravo ste otkrili curin profil na Tinderu? Dečko vam je ležerno ostavio komentar ispod Instagram fotografije svoje bivše? Ovo su neke od ljubavnih noćnih mora s kojima se možete susresti na društvenim mrežama, a upravo su one bile inspiracija za ovu reklamnu kampanju.

Brazilska agencija Candy Shop je za Bocu Malditu, brend regionalnog piva koje u sebi ima visok postotak alkohola, osmislila seriju oglasa kojima je zajednička tema preljubništvo na društvenim mrežama. Ova reklama za pivo u svoj fokus stavlja megapopularne aplikacije Tinder i WhatsApp kao i svima dobro poznati Facebook i Instagram. Preljubništvo je očito najviše karakteristika Tindera i Facebookovih servisa.

Uz naglasak na društvenu mrežu tj. aplikaciju u fokusu, na oglasima se suptilno ističe “Some days you just want to forget” slogan i informacija o visokoj razini alkohola koju kupci mogu očekivati u boci Boce Maldite, a koja iznosi čak 8,2 posto. Vjerujemo da toliki postotak alkohola sasvim solidno djeluje na privremeno rješavanje ljubavnih (i još nekih) problema. Oglasi će biti plasirani u obliku postera te na društvenim mrežama, ali službena Facebook stranica još uvijek je pusta.

U slučaju da znate portugalski, reklama za pivo nalazi se i u obliku tri radijska spota, a možete ih pronaći na Facebook stranici agencije. Iz agencije napominju da je Boca Maldita craft pivo koje se u svojoj ograničenoj količini na tržištu pojavljuje svakih šest mjeseci.

Dojma smo da je spajanje društvenih mreža u poruku svakako zanimljiv koncept oglasa za pivu, a samo vam preostaje nadati se da, ako ćete ju već jednom imati prilike probati, povod tome biti jedino znatiželja.

Reklama za pivo - Boca Maldita Tinder

Reklama za pivo - Boca Maldita Instagram

Reklama za pivo - Boca Maldita Facebook

Reklama za pivo - Boca Maldita WhatsApp

Fotografije: AdWeek