Parodija na djelu: Kreativna kampanja za promoviranje umjetnosti

Parodija na djelu: Kreativna kampanja za promoviranje umjetnosti

Piše: -
Kreativna kampanja promoviranje umjetnosti

Naići na nešto neviđeno i originalno u današnje je vrijeme često Sizifov posao, a pogotovo kod reklamnih i promotivnih kampanja koje žude za kreativom i isticanjem.

Ipak, lutajući bespućima interneta naišla sam na jednu genijalnu s američkom adresom, točnije detroitskom. Riječ je o kreativnoj kampanji ‘Talk to your kids about art school’ Koledža za kreativne studije (College for Creative Studies) koju su osmislili kreativni umovi agencije Team Detroit, a cilj je privući što više umjetnički nadarene mladeži te ih učiniti polaznicima spomenute umjetničke škole.

seriji tiskanih postera prikazane su različite i uobičajene situacije između roditelja i djece. Posteri prikazuju situacije u kojima su roditelji zapravo zaprepašteni umjetničkom nadarenošću svog sina ili kćeri. Njihove reakcije su slične onima s kojima smo se gotovo svi susretali u tinejdžerskim danima kada bi roditelji, primjerice, pronašli kutiju cigareta u našoj sobi.

Kampanja je zapravo parodija na američku TV reklamu iz 1980-ih ‘Your brain on drugs‘ u kojoj narator upozorava da mozak onih koji konzumiraju opojne droge sliči prženom jajetu, a video to slikovito prikazuje.

Rezultat drugačijeg i nekonvencionalanog pristupa u promoviranju obrazovanja i umjetnosti jest velika viralnost koju je kampanja zabilježila na društvenim mrežama. Posteri koji su zapravo bili namijenjeni gradskim ulicama, proširili su se Facebookom, Twitterom i ostalim online kanalima te pokazali da su očito kvaliteta i originalnost presudili te kampanju popularizirali i online.

Foto: Pixabay