Kako se Office shoes našao u marketinškoj kampanji godine?

Kako se Office shoes našao u marketinškoj kampanji godine?

Piše: -
office shoes u kampanji godine

Prijava na turnir – 1250 kuna. Dobivena vrijednost u reklami nakon 40 minuta utakmice – ogromna. A upravo su to učinile igračice koje su zaigrale za ekipu robne marke Office shoes na popularnoj Kutiji šibica.

U 41. godini dugoj povijesti tog malonogometnog turnira, nikad prije na njega se nije prijavila niti jedna ženska ekipa. Kako pravila spolno ne diskriminiraju (ne znači da od sljedeće godine neće), netko iz marketinga ove tvrtke dosjetio se kako uz skoro nikakav ulog dobiti reklamu na svim relevantnim hrvatskim news i sportskim portalima. Jer prva ženska ekipa na Kutiji šibica u 41 godini dugoj povijesti zasigurno će biti vijest.

Što je najzanimljivije, kada sam tu vijest u obliku fotoreportaže na Jutarnjem prvi put vidio, isprva nisam niti primijetio o čemu se stvarno radi. Jednostavno me privuklo to što se neka ženska ekipa uopće prijavila na ovaj isključivo muški turnir, a drugo što mi je palo na pamet je zašto to netko nije učinio i prije.

Tek kada su me zabljesnula velika slova i logo tvrtke Office shoes shvatio sam o čemu se radi. Djevojke su igrale protiv favorita turnira, a uz opis utakmice stajalo je kako je ekipa “Ludnice” igrala u “prvoj brzini” i pobijedila sa 7:5. Isto tako, djevojke ni u jednom trenutku nisu imale šanse, a sve pogotke postigle su zato što im je to protivnik dopustio.

Kako do marketinške kampanje godine?

Dakle, sve je jasno: uzmi deset lijepih cura, obuci ih u dresove tvrtke i zaintrigiraj javnost. Portali će ti biti zahvalni jer na takve vijesti klikat će se k’o ludo, a ti već sad svom šefu možeš prijaviti odlične rezultate marketinške kampanje.

Foto: 057info.hr