Najveća poslovna mreža LinkedIn i zašto tamo moram imati svoj profil?

Najveća poslovna mreža LinkedIn i zašto tamo moram imati svoj profil?

Piše: -
profil na linkedinu

Počelo je s forumima i blogovima, nastavilo se s Facebookom i Twitterom, a unazad par mjeseci sve su popularnije društvene mreže poput Google+, Tumblra ili Foursquarea. Svaki naš komentar, fotografija ili tekst na tim stranicama stvara našu internetsku ličnost. No nijedna ne daje presjek onoga što smo i kamo želimo otići kao LinkedIn – najveća društvena mreža za poslovne ljude. Zašto bi svatko trebao imati profil na toj mreži, nastojat ću pokazati kroz tri primjera.

LinkedIn je dobro pozicioniran na Googleu

Na svijetu vjerojatno ne postoji osoba koja u najpoznatijoj tražilici nije utipkala svoje ime. Svi smo mi pomalo narcisoidni i želimo vidjeti kakvu sliku o nama će kroz internetske linkove dobiti npr. naš budući poslodavac. Profil na LinkedInu u tom slučaju može biti itekako koristan. Naime, Google ga u tražilici postavlja iznimno visoko te se on najčešće nalazi odmah pri vrhu, obično ispod profila na najvećim društvenim mrežama, Facebooku i Twitteru. Ako vam je želja predstaviti se poslodavcu u najboljem svjetlu, pravilno ispunjen profil na LinkedInu reći će mu sve što ga zanima. S druge strane, LinkedIn će s prve stranice “izgurati” neke manje zanimljive i relevantne poveznice poput npr. popisa ljudi na seminarskom predavanju (na kojem stoji i vaše ime). Za profesionalan život važno je što piše na webu, a to nas vodi do sljedeće teme.

“Ako vam je želja predstaviti se poslodavcu u najboljem svjetlu, pravilno ispunjen profil na LinkedInu reći će mu sve što ga zanima.”

Uz LinkedIn vam ne treba niti jedan drugi životopis

Ako ste se ikad prijavljivali za neki posao sigurno ste morali predati i svoj životopis. Vaš LinkedIn profil upravo je to – životopis do kojeg svatko može doći u bilo kojem trenutku bez obzira želi li vas zaposliti ili samo vidi potencijalno dobar kontakt. Na profil unosite svoje podatke, radno iskustvo, vaše želje i ambicije. Ono što je važno, za svaki posao možete od prošlog poslodavca zatražiti preporuku. Budući poslodavac o svakoj tvrtci za koju ste radili može vidjeti podatke upravo na LinkedInu, preko poveznice s vašeg profila. Mogućnosti je mnogo, a LinkedIn je omogućio da se cijeli vaš profesionalni život poveže u priču. Nikada prije poslodavac nije dobio mogućnost upoznati vas i prije nego što vam je stisnuo ruku. I to je dobra stvar jer sada imate sve alate za ostavljanje dobrog prvog dojma. On će vam trebati zbog sljedeće stvari.

U svijetu se poslovi preko LinkedIna već dobivaju, ali i Hrvatska hvata taj val

Poprilično je mnogo medijskog interesa dobila vijest od prije par mjeseci u kojoj je Agrokor, isključivo preko LinkedIna, tražio community managera za Twitter, ali i “specijalista za web komunikaciju”. Iako ovo nije prvi put da tvrtke u Hrvatskoj preko LinkedIna traže zaposlenike, ovo je prvi put da je jedna tako velika tvrtka koristila isključivo ovu društvenu mrežu za prijavu na natječaj. Obzirom na opis posla, to nikog nije previše začudilo. Ono što je dobra vijest za svakog tko već ima profil, ovakvih natječaja u budućnosti će sigurno biti još više. Stoga utrošite par sati svog vremena i uredite profil kako ne biste propustili jednu od ovakvih ekskluzivnih prilika za dobar posao.

Foto: Pixabay

  • Luciana Talić

    Dobiješ poziv na razgovor za posa i vratiš se razocaran.Zar moram biti u minici???Fujjj