Marketinška kampanja Make A Child Cry želi podići svijest o važnosti cijepljenja

Marketinška kampanja Make A Child Cry želi podići svijest o važnosti cijepljenja

Piše: -
Marketinška kampanja Make A Child Cry

Za mnoge probleme u svijetu potrebno je osvijestiti javnost jer nažalost većina ljudi nije u potpunosti svjesna događaja oko njih. Tako je u 2013. godini CBS izvijestio da je od 1990. nevjerojatnih 216 milijuna djece preminulo do pete godine života. Većina tih slučajeva rezultat su bolesti koje su se mogle spriječiti – upala pluća, malarija i probavni problemi bili su najveći krivci u gubitku ovih mladih života. Dok CBS ističe da se broj smrtnih slučajeva ove dobne skupine na godišnjoj razini gotovo prepolovilo od 1990. godine, još uvijek postoji veliki prostor za edukaciju o prevenciji zdravstvenih prijetnji koje pogađaju djecu kada njihov imunološki sustav nije pravilno pripremljen na borbu protiv bolesti kao što su dječja paraliza i ospice. Rješenje za širenje i aktivaciju takvih bolesti krije se u jednostavnim cjepivima.

Stoga je organizacija Doctors of the World odlučila marketinškom kampanjom pokušati podići svijest o važnosti cijepljenja djece. Njihova misija je na službenoj Facebook stranici objašnjena ovim riječima:

“Jedno dijete umre svakih sedam sekundi zbog nedostatka medicinske skrbi. To je četiri milijuna djece godišnje koji umiru od izlječivih bolesti. Jednostavna gesta može spasiti živote. Pomozite nam #MakeAChildCry”

S namjerom podizanja svijesti o važnosti cijepljenja djece protekla dva tjedna, u gradovima diljem zapadne Europe na mjestima javnog prijevoza osvanuli su plakati male djece čiji izrazi u svakome bude osjećaj tuge i suosjećanja. Sve slike su označene hashtagom #MakeAChildCry. Marketinška kampanja Make A Child Cry napravljena je od strane agencije DDB iz Pariza, a njen cilj je prikupljanje sredstava za pedijatrijska medicinska pomagala zemljama u razvoju. Više od četiri milijuna djece godišnje umire od bolesti koje se mogu izbjeći. Kreativnost ove marketinške kampanje proizlazi iz činjenice da roditelji brinu o djeci i pružaju im bezuvjetnu ljubav, pa tako slogan glasi: Ponekad je izazivanje djetetovih suza dokaz ljubavi. Time se želi ukazati na važnost cijepljenja djece kako bi se izbjegla tragična oboljenja.

Marketinška kampanja Make A Child Cry koncipirana je u dvije faze. Prva je bila faza teasera s hashtagom #MakeAChildCry koji je trajao dva tjedna, a njegova namjena je bila posve jednostavna: Da bi saznali o čemu se radi i što točno znače fotografije uplakane djece, prolaznici su trebali istražiti navedeni hashtag. U drugoj fazi, uslijedili su plakati s dječjim licima i natpisom: “Make a child cry. Save his/her life.” O uspješnosti kampanje govori i viralnost objava pod hashtagom #MakeAChildCry na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

Marketinška kampanja Make A Child Cry može se pronaći na oglasima u Njemačkoj, Argentini, Kanadi, Španjolskoj, Grčkoj, Nizozemskoj, Portugalu, Švicarskoj i Velikoj Britaniji.

Marketinške kampanje koje promiču svijest o zdravstvenim problemima uvijek su dobrodošle

Organizacija Doctors of the World ovom je kampanjom definitivno uspjela osvijestiti i informirati javnost o važnosti cijepljenja djece. Međutim, mišljenja su različita i svatko od roditelja ima pravo na samostalno donošenje odluka. Cijepljenje u Hrvatskoj je određeno zakonom i ne bi se smjelo izbjegavati, a takav pristup doveo je do žustre rasprave o ispravnosti cijepljenja u određenoj životnoj dobi djece i učincima samih cjepiva. Nama nije cilj ovim člankom utjecati na ispravnost odluka o cijepljenju ili ne cijepljenju djece, nego ukazati na kvalitetu marketinške kampanje Make A Child Cry koja je dokaz se uz pravi pristup prema javnosti može postići veliki učinak u osvješćivanju o mnogim zdravstvenim problemima današnjice. Nadamo se da ćemo u budućnosti biti svjedoci što više ovakvih kreativnih kampanja, te da će se zahvaljujući njima spasiti velik broj života i spriječiti mnoge bolesti. Kad malo bolje razmislimo, postoji li u domeni PR-a, marketinga i društvenih mreža ljepša i plemenitija gesta od spašavanja ljudskih života? Mislimo da ne, i zato podržavamo svaku inicijativu koja ima za cilj potaknuti javnost na razmišljanje o važnosti i kvaliteti našeg zdravlja.

Fotografija: adweek.com