Luksuzni hotelski lanac koristi slike s Instagrama za promociju svog brenda

Luksuzni hotelski lanac koristi slike s Instagrama za promociju svog brenda

Piše: -
luksuzni hotelski lanac

Koliko ste puta preko interneta tražili i pronašli zgodan smještaj u određenom hotelu ili resortu, no odmah po dolasku ostali razočarani viđenim? Vlastito iskustvo nam govori, i previše. Sve izgleda tako sređeno i uglađeno kada se gledaju fotografije u galerijama pojedinih hotelskih brendova, njihova posvećenost cilju “savršene slike” i prikaza hotela kao bajkovitog mjesta ide toliko daleko da neki hoteli nižih kategorija izgledaju ljepše i atraktivnije od zaista luksuznih objekata.

Kako bi se pokazali drukčijim od drugih hotelskih konkurenata Loews, luksuzni hotelski lanac u svojoj “Travel for Real” marketinškoj kampanji koristi Instagram fotografije svojih gostiju. Naime, svaki gost koji označi svoju željenu fotografiju hashtagom #TravelForReal, automatski sudjeluje u ovoj zanimljivoj kampanji.

Fotografije su različite i pokazuju stvarna iskustva gostiju koja se mogu osjetiti boravkom u lancu Loews.  Marketinška kampanja #TravelForReal ima za cilj stvoriti povjerenje i povezanost s potencijalnim i sadašnjim gostima. S obzirom na to da fotografije prikazuju razne goste u određenim trenucima boravka u Loewsu, putem društvenih mreža drugi se mogu uvjeriti da je to što prikazuje fotografija, uistinu stvarno, a ne umjetno napravljeno ili fotošopirano. I da stvar bude bolja, ovim potezom su si uskratili sate priprema i troškova profesionalnih fotografa. Sadržaj generiran od strane korisnika uparen s jednostavnom idejom može učinkovito povezati brend s korisnicima. Tome svjedoči ova Instagram marketinška kampanja Loewsa koja je na emocionalan način povezala brend s gostima dopuštajući im da ispričaju svoju priču.

loews slika Instagram

Marketinška kampanja predvođena zanimljivo osmišljenim hashtagom rezultirala je približavanjem hotelskog lanca Loews s mnogobrojnim korisnicima Instagrama. Također, time su uspjeli prikazati svoje smještajne kapacitete kao otvorene, pristupačne i stvarne, a takva poruka koja gradi povjerenje i bliži odnos s gostima ima neprocjenjivu vrijednost za svaki turistički brend.

loews slika instagram

Ovakav pristup komunikaciji s potrošačima vrijedan je svake pohvale jer nedvosmisleno ostavlja dojam toplog i ugodnog hotela u kojem svaka priča i doživljaj ima veliku vrijednost.

Jednostavna marketinška kampanja s velikim učinkom

Milijuni priča događaju se svakog dana u hotelima diljem svijeta, a ovo je savršen primjer kako se na brz i učinkovit način povezati s online zajednicom. Fenomenalnom kampanjom u Loewsu su proširili utjecaj svojeg brenda, a o tome svjedoči i brojka od 35.000 fotografija označenih hashtagom #TravelForReal.  Ovaj hotelski lanac očito se vodio izrekom: “Slika govori više od tisuću riječi”. Dokaz tome je interes i sudjelovanje velikog broja ljudi u ovoj kampanji, jer medij slike ostvaruje utjecaj kao ni jedan drugi kada je upotrebljen na ovako zanimljiv način.

Foto: Pexels