LinkedIn je korisnicima obećao da će ih prestati zatrpavati nebitnim emailovima

LinkedIn je korisnicima obećao da će ih prestati zatrpavati nebitnim emailovima

Piše: -
LinkedIn emailovi

Izgleda da se dovoljan broj korisnika požalio na apsurdan broj nebitnih emailova koje dobivaju od strane LinkedIna jer su iz najpoznatije društvene mreže za poslovnjake odlučili nešto poduzeti po tom pitanju.

Ako je suditi po jučerašnjem blog postu, menadžmentu LinkedIna je dosta biti predmetom šale na račun njihovog spamanja korisnika te su počeli uvoditi promjene kako bi budući LinkedIn emailovi bili rjeđi i relevantniji.

Tako će primjerice umjesto svakodnevnog obavještavanja o novim zahtjevima za povezivanjem od strane drugih korisnika LinkedIn slati tjedni pregled umjesto pojedinačnih emailova. Ista stvar će se dogoditi i nakon što zapratite određene LinkedIn grupe – umjesto pojedinačnih mailova dobit ćete sve novosti iz grupa u jednom emailu.

Iz LinkedIna poručuju da su rezultati uvođenja ovih novosti već sada vidljivi uzevši u obzir podatak da se za svakih 10 emailova koji su prije bili slani korisnicima, sada šalje četiri emaila manje. Ovim promjenama su odmah prepolovili broj pritužbi od strane korisnika, a one bi trebale predstavljati samo početak niza novosti kojima se želi poboljšati LinkedIn korisničko iskustvo.

Uz uvođenje novosti, korisnicima poručuju da slobodno posjete svoje LinkedIn postavke i odrede koje emailove žele primati u budućnosti, ali neki ipak još uvijek nisu potpuno uvjereni u to koliko je ovo LinkedInovo obećanje zbilja iskreno.

Ostaje nam za vidjeti u kojoj će mjeri LinkedIn ispuniti svoje obećanje kako više ne bi bilo povoda ovakvim, ‘smiješno jer je istina’, šalama:

Fotografija: Flickr/James Lee