Lijepa ili prosječna? Dove proveo zanimljivu gerila kampanju za žene

Lijepa ili prosječna? Dove proveo zanimljivu gerila kampanju za žene

Piše: -
žena, lijepa, Dove, prirodno lijepa, gerilla marketing, kozmetika

Smatrate li da ste lijepe? Jedan od najpoznatijih kozmetičkih brandova Dove je u najnovijem eksperimentu otkrio kako mnoge žene vjeruju da su samo prosječne. U gradovima San Franciscu, Šangaju, Delhiju, Londonu i Sao Paulu su iznad ulaznih vrata lokalnih podružnica postavljeni natpisi ‘lijepa’ i ‘prosječna’. Žene su morale odabrati kroz koja će vrata prošetati. Ova je odlična kampanja pokazala da mnoge žene sebe smatraju prosječnima, a samo manji broj njih se odlučuje ući kroz vrata iznad kojih stoji natpis ‘lijepa’.

‘Tko odlučuje o tome što je lijepo? Je li ljepota doista u oku promatrača? Generacijama se žene bore s tim pitanjima. Dove je, kao globalni brand i odgovoran sudionik na tržištu, financirao i proveo opsežno globalno istraživanje sa svrhom da dublje istraži ta pitanja i otkrio da samo dva posto žena širom svijeta sebe smatra lijepima, a čak ih se 68 posto složilo da mediji i oglašavanje postavljaju nerealne standarde ljepote koje većina žena ne može dostići. Kao odgovor, Dove je inicirao veliku raspravu i ohrabrio debatu o prirodi ljepote’, navedeno je na stranicama Dove kampanje za stvarnu ljepotu koja traje od 2004. godine.

Posljednja akcija u kojoj Dove traži žene da odaberu vrata i otkriju što misle, pokazuje kako je predivno vidjeti osmijeh na licima žena koje umjesto vrata ‘prosječna’ odaberu vrata ‘lijepa’.

Kroz koja vrata bi vi prošli?

Foto: freestockphotos.biz