Jelena Ivanović: PR primjeri iz prakse

Jelena Ivanović: PR primjeri iz prakse

Piše: -
Jelena Ivanović PR

PR ARENA International, edukativna studentska konferencija o odnosima s javnošću, održat će se u Sarajevu 20. i 21. travnja 2013. godine. Povodom konferencije jedna od gošći, gospođa Jelena Ivanović – izvršna direktorica International Advertising Association Srbija, otkriva o čemu će razgovarati sa studentima.

Što za vas predstavlja mogućnost da studentima prenesete znanje na PR ARENI International?

Za mene je susret s mladim ljudima prilika ne samo da njima prenesem svoja znanja i iskustva, već i prilika da ja mnogo naučim. Iako sam generacijski zapravo bliska ovim ljudima, mislim da njih treba pažljivo slušati, razgovarati jer se tu kriju odgovori na mnoga pitanja. Prije svega, odgovor na pitanje tko su oni koji će se u ne tako dalekoj budućnosti baviti komunikacijama, kakvo im je obrazovanje, na koji način razmišljaju, kako percipiraju struku, u čemu su dobri, u čemu ne tako dobri. Na taj način se na budućnost može veoma utjecati, ali i pokazuje briga za nju. Teško je promovirati komunikaciju i njenu važnost ukoliko međusobno, unutar struke i s onima koji dolaze poslije nas, ne radimo to na odgovarajući način. Poslije nas “ne dolazi potop”.

O čemu ćete točno pričati na PR ARENI International?

Moja prezentacija nosi naziv ‘Firm but friendly‘. Fokus je na specifičnosti komuniciranja jedne strukovne asocijacije i to kako sa članstvom, tako i s drugim javnostima. Ako ste udruženje koje okuplja profesionalce u području marketinških komunikacija, vaša komunikacija bi trebala biti ogledalo vaših proklamiranih ciljeva i utvrđenih standarda. “Šuster ne smije imati loše cipele” – takav stav je loše opravdanje. Trudit ću se iznijeti što više primjera iz naše prakse kroz projekte koje smo pokretali i koje i dalje pokrećemo. Jedan dio prezentacije ću posvetiti ‘Sekciji mladih profesionalaca’ u okviru IAA Srbija. Čini mi se da će se kroz taj dio publika, mladi ljudi, moći najbolje identificirati i na taj način dobro razumijeti što je IAA i na koji način funkcionira.

Koliko je bitno održavanje jedne ovakve konferencije kako za studente tako i za struku?

Organiziranje ovakvog događaja predstavlja napor da se neke stvari unaprijede, da se kroz razmjenu znanja i informacija stekne bolji uvid u situaciju, ali i definiraju pravci budućeg rada svih nas. Ja to tako promatram. Važno je da budemo što bolje informirani, da se educiramo, da pokazujemo želju za napredovanjem. U našoj struci to nije pitanje volje, već neophodnost.

Koliko je bitno kvalitetno komuniciranje za uspjeh poslovanja?

Po ovom pitanju, ja sam prilično isključiva. Ne mogu zamisliti pojedinca/kompaniju koja uspješno posluje, a neuspješno komunicira. To jednostavno isključuje jedno drugo, jer komunikacija nije odvojeni dio poslovanja, izoliran sistem koji funkcionira tamo negdje… Komunikacija bi trebalo predstavljati važan dio poslovanja, slobodno mogu reći jedan od vitalnih.

Više informacija možete pronaći na web stranici projekta www.prarena.ba, kao i na službenoj Facebook stranici te Twitter profilu.