IVRA – nova hrvatska društvena mreža, djelo je 19-godišnjeg Šibenčanina

IVRA – nova hrvatska društvena mreža, djelo je 19-godišnjeg Šibenčanina

Piše: -
IVRA hrvatska društvena mreža

Početkom travnja pokrenuta je nova hrvatska društvena mreža pod nazivom IVRA. Samu društvenu mrežu osmislio je 19-godišnji Ivan Rakić iz Pakovog sela kraj Šibenika. IVRA je osmišljena kao kombinacija nekoliko društvenih mreža, a odmah je vidljivo da uključuje elemente Facebooka i Twittera. Korisnici IVRA-e povezuju se putem ključne riječi tj. hashtaga (#), što će zasigurno biti poznato svim tviterašima. Također je moguće dijeljenje sadržaja kao i na Facebooku, a planira se i uvođenje reklamnih objava. IVRA-ina glavna značajka je to što je osmišljena kao hrvatska društvena mreža, a zapravo nije sigurno što to točno znači jer se registrirati mogu i korisnici izvan područja RH.

Njen osnivač tu prije svega vjerojatno misli na to da je riječ o hrvatskoj inovaciji, a bez obzira na kvalitetu finalnog proizvoda i njegov mogući razvoj, svakako je bitno da je Ivan ostvario svoju viziju, za što je bio potreban određen radi i trud.

– Htio sam stvoriti nešto novo, a da bude domaće, hrvatsko i došao sam na ideju da razvijem prvu hrvatsku društvenu mrežu. Zadovoljan sam kako je sve skupa krenulo jer je mreža u ovih nekoliko dana prikupila 650 korisnika, a ja bih osobno bio zadovoljan kada bi u mjesec dana okupila oko 15 tisuća korisnika – rekao je Ivan.

Slogan IVRA-e je ‘Me&You, IVRA is here’ te naglašava jednu od glavnih funkcionalnosti mreže, a to je upoznavanje s drugima putem hastagova poput #želimnovaprijateljstva,  #tražimcuru, #tražimdečka i sl. Navedena opcija može biti jedna od privlačnosti za mlađu populaciju internet korisnika.

Na mreži će biti prisutni i oglasi, za koje Ivan tvrdi da će biti povoljniji te prisutni u manjoj mjeri nego primjerice na Facebooku. Naravno sve ovisi i o tome koliko će biti interes oglašivača. Navodi kako će još jedna stvar koja će IVRA-u razlikovati od Facebooka, a to su jače postavke privatnosti. Također, postoji i opcija verifikacije profila koja smanjuje mogućnost otvaranja lažnih profila.

“Profil se verificira nakon što se administraciji dostavi slika gdje se korisnik slikao s natpisom #IVRA i s potpisom datuma. Verifikacija se prikazuje putem plave kvačice kraj imena korisnika. Ako primijetimo da se korisnik predstavlja lažnim fotografijama biti će udaljen sa mreže”, pojasnio je Ivan.

Samo zadovoljstvo korisnika i daljnji uspjeh mreže ovise o niz faktora a ovisno o tome ćemo moći pratiti u kojem smjeru se razvija, kako to Ivan kaže – prva hrvatska društvena mreža.

Fotografija: IVRA