Instagram je predstavio tri noviteta kojima se želi približiti oglašivačima

Instagram je predstavio tri noviteta kojima se želi približiti oglašivačima

Piše: -
Instagram noviteti oglašavanje

Instagram je završio s eksperimentiranjem i spreman je za povećanje prihoda od oglašavanja. Do kraja mjeseca uvodi tri velike promjene kako bi privukao oglašivače iz cijelog svijeta. Tako će Instagram konačno početi vraćati novac koji je Facebook potrošio na njegovu kupnju.

Prvi Instagramov novitet kojim se približava oglašivačima predstavlja pružanje mogućnosti tvrtkama svih veličina za oglašavanje na Instagramu. Od devetog rujna oglašavanje je dostupno na više od 30 novih tržišta poput Italije, Španjolske, Meksika, Indije i Južne Koreje, a krajem ovog mjeseca, biti će dostupno i na svim ostalim.

Drugi novitet predstavljen od Instagrama je opcija pejzažnog formata za slike i video sadržaj, a oglašivači će također moći koristiti 30 sekundi za video oglase umjesto prije dostupnih 15 sekundi. To znači da tvrtke sada mogu integrirati svoje televizijske reklame u Instagram oglase. Nažalost, ista mogućnost nije dostupna nekomercijalnim korisnicima, tako da i dalje možemo postavljati video klipove dužine 15 sekundi.

Brendovi također mogu iskoristiti novu mogućnost oglašavanja naziva Marquee koja je dizajnirana da dosegne veći broj korisnika u kratkom vremenskom razdoblju. Iz Instagrama naglašavaju da je idealan alat za kino premijere i lansiranje proizvoda. To su jednodnevne kampanje čijom upotrebom se u korisničkom feedu pojavljuju tri različita oglasa u različito doba dana.

“Došli smo do točke gdje smo zaista otvoreni za poslovanje. To odgovara potrebama zajednice i potrebama oglašivača.” izjavio je Steve Hatch, direktor Facebooka za Veliku Britaniju i Irsku.

I treća novost predstavljena je u vidu poboljšanja call-to-action opcije u Instagram oglasima. Tom mogućnošću mogu se služiti razne djelatnosti poput turizma, zabave, internet trgovine i maloprodaje. Nakon testiranja “Shop Now”, “Install Now”, “Sign Up”  i “Learn More” opcija, ti izravni formati koji preusmjeravaju na linkove izvan Instagrama dostupni su svim oglašivačima.

Što se očekuje od Instagramovog približavanja oglašivačima?

Ovo je sigurno bio trenutak koji je Facebook čekao kada je kupovao Instagram. Naravno da je želio nastaviti povezivati ljude kroz fotografije onako kako je to činio sa svojom društvenom mrežom. No, gledajući s poslovne strane, Instagram je počeo primjenjivati Facebookovu tehnologiju oglašavanja i povezuje se s brendovima kao drugom masovnom publikom. Trebalo je tri i pol godine, ali taj trenutak napokon je stigao i Instagram se približava oglašivačima velikim koracima.

Sada Instagram ima zadatak pronaći zlatnu sredinu prikazivanja oglasa kako ih korisnici ne bi doživjeli kao gnjavažu i s druge strane zadovoljiti očekivanja oglašivača. Stoga, dokle god Instagram neće gubiti glavni smisao postojanja donosit će velike prihode Facebooku.

Fotografija: Instagram