Huffington Post pokušava se distancirati od viralnog, kratkog sadržaja

Huffington Post pokušava se distancirati od viralnog, kratkog sadržaja

Piše: -
Huffington Post članci sadržaj

S novom godinom, Huffington Post uhvatio se nekih novih trendova u poslovanju. Njihov glavni urednik Stephen Hull za Journalism.co.uk izjavio je kako će se u 2015. godini sve svoditi na dugačke članke, tzv. longreads, a manje na kratak, zabavan i viralan sadržaj kakav se može naći u većini komercijalnih medija.

“Od 2011. do sada, Huffington postu je glavni zadatak bio viralnim i zanimljivim sadržajem doći do što veće publike. To je bio trend. Ove godine to će se promijeniti, a sadržaj će postati duži i opširniji, posebno kod nas u V. Britaniji budući da se približavaju izbori”, smatra Hull.

Za Hulla, postoje dva tipa pokrivanja događaja – prijelomne vijesti, kada novinar postaje njihov rob, i drugi, kada novinar priču odradi tako da ona postane i više od vijesti.

“Kod prijelomnih vijesti novinar skače na sve strane, pokušava biti u toku s događanjima, čak ih pokušava i predvidjeti. Mislim da to nije put kojim Huffington mora ići. S druge strane, nama mora biti bitna analitička strana vijesti, ono ‘kako’ i ‘zašto’, jer smatram da je izdavačima to danas mnogo važnije”, rekao je Hull.

Kako bi potvrdio svoje misli, Hull se prisjetio serijala dugačkih članaka nazvanog ‘Beyond Belief‘ koji su analitički, iz više kuteva, razmišljali o vjeri, religiji i filozofiji.

“Ljudima su se očito svidjeli ti članci, iako su dugački i analitički, potpuno drugačiji od viralnih, kratkih vijesti i priča kakve smo inače objavljivali. To se najbolje može vidjeti po broju ‘lajkova’ na Facebooku, komentara, retvitova, dijeljenja,…”, rekao je Hull i dodao da ‘ako je suditi po ovom, dugački članci su nešto što je kod Huffington Posta uspijevalo i ranije, a očito je da će uspijevati i ove godine’.

Fotografija: Gavin Brogan