Honda u novoj stop-motion reklami predstavlja svoju povijest kroz gomilu ilustracija na...

Honda u novoj stop-motion reklami predstavlja svoju povijest kroz gomilu ilustracija na papiru

Piše: -
Honda u novoj stop-motion reklami predstavlja svoju povijest kroz gomilu ilustracija na papiru

Nova Hondina reklama pravo je remek-djelo u sklopu marketinške kampanje ​​”Power of Dreams”. Za razliku od drugih reklamnih spotova, ovaj ne prikazuje najnoviji model u njegovom najboljem svijetlu, već predstavlja slavlje Hondine povijesti kroz posebnu dvominutnu kreaciju. Reklamu je kreirao njujorški umjetnik Adam Pesapane, a trebalo mu je četiri mjeseca za izradu.

Reklama je snimana pomoću stop-motion tehnike, tako da su ruke koje vidite u videu zaista stvarni ljudi, koji sastavljaju otprilike 3000 jedinstvenih ilustracija ispred fotoaparata, omogućujući da se animacija naziva “Paper” stvara kadar po kadar.

U ovom nesvakidašnjem papirnatom modelu posebno je zanimljivo vidjeti Hondin razvoj motocikala i višestruke snimke automobila iz prošlosti i sadašnjosti. Napomenimo i da “Paper” reklama obiluje prekrasnim detaljima od naglašavanja dizajna Hondinih vozila kroz desetljeća do pozadine na kojoj se prikazuje kretanje modela.

Svrha Hondine “Paper” reklame je ilustrirati kako “Honda nije samo običan proizvođač automobila. Ovo je zaista nevjerojatna, inovativna tvrtka koja upotrebljava visoke tehnologije stvarajući pritom iznimne premium proizvode”, rekao je Tom Peyton, pomoćnik potpredsjednika marketinga Honde za američko tržište. Također je dodao kako želi postići da ljudi doživljavaju Hondu kao tvrtku koja ima veće značenje od same proizvodnje automobila.

Video je debitirao na američkim nacionalnim televizijama tijekom nedavnog prijenosa NFL utakmica.
Honda je najavila podržati “Paper” reklamu na digitalnim platformama s interaktivnom verzijom koja omogućava gledateljima da kliknu na svaki proizvod kako bi otkrili “povijest i značaj Honde”, navodi se u priopćenju tvrtke.

Kako je reklama rađena možete pogledati u nastavku:

Foto: YouTube