GoWemy – nova aplikacija koja bi mogla promijeniti modnu industriju

GoWemy – nova aplikacija koja bi mogla promijeniti modnu industriju

Piše: -

Spremate se za izlazak. Već kasnite na dogovor s prijateljima, ali smatrate da je u ovom trenutku puno važnije to što ćete odjenuti. Već ste poludjeli od kombinacija i stilova, a vaš mlađi brat na sve što stavite na sebe odgovara da izgledate – savršeno. Iako to sigurno nije slučaj. Kad bi barem od nekog dobili objektivan sud o tome kako izgledate?

Kada bi barem postojala aplikacija u kojoj bi vam potpuni neznanci rekli – ova odjevna kombinacija je fenomenalna, ‘go with it’!

Upravo tu u priču ulazi GoWemy – nova aplikacija mladog zagrebačkog tima pomoću koje od potpunih neznanaca, dakle objektivno, možete dobiti sud o tome kako večeras izgledate i trebate li svoj stil (možda) promijeniti. Ovih dana imali smo priliku porazgovarati s Marinom Zlatarićem, jednim od članova GoWemy tima koji nas je upoznao s cijelom pričom i načinom na koji ova aplikacija misli promijeniti svijet.

Upoznajte aplikaciju GoWemy i ekipu koja radi na njoj

GoWemy je vrlo jednostavna aplikacija koja poprilično podsjeća na Instagram. Sve što trebate je odjenuti npr. omiljenu haljinu ili košulju, fotografirati se, uploadati selfie na aplikaciju i prepustiti svijetu da podigne palac gore ili dolje za vašu odjevnu kombinaciju. Objektivno, brzo i nadasve jednostavno.

Cijeli tim iza aplikacije trenutačno broji pet članova. Osnivači su Dino Mileta i Mirko Miličić, kojima su se pridružili (i jako dobro uklopili) Marin Zlatarić za marketing te Mihailo Radosavljević i Hrvoje Gorajščan za developing.

Kao motiv za pokretanje aplikacije upravo je slična pričica kao ova imaginarna s početka članka.

“Do ideje je zapravo došlo dosta spontano. Budući da Dino ima širok krug prijatelja i prijateljica, stalno je u nekim dogovorima i kombinacijama. Često se susretao sa njihovim žaljenjem da ne znaju što da odjenu za određenu priliku te sa njihovim kašnjenjem na dogovore zbog istih tih problema. Nakon jednog takvog slučaja, kada mu je prijatelj kasnio na dogovor preko sat vremena, Dinu je ‘puknuo film’. Iz te situacije se izrodila ideja da bi se po tom pitanju trebalo nešto učiniti te je to rekao Mirku, koji se oduševio i rekao ‘ajmo napraviti aplikaciju’!”, ispričao je Marin na početku našeg razgovora.

Prvobitni naziv aplikacije bio je Wemy, kao skraćeni oblik izraza Wear Me. Ovaj naziv odabrali su kako bi bio ‘jednostavan, zvučan i zabavan’. Tek naknadno dodano je i ‘Go’ kako bi potencijalne korisnike potaknuli na akciju.

“Logo je nakon analize dizajniran tako da privuče ciljanu mlađu populaciju. Mladenački look dobiven je bojom i fontom, dok neki detalji poput dijamantića i multipliciranih ikona u pozadini predstavljaju “fashion” i “styling” te asociraju na zaštitne znakove high fashion brendova”, smatra naš sugovornik.

Aplikacija je trenutačno u beta fazi testiranja kada cijeli tim zapravo osluškuje želje i potrebe svoje publike. Tek kada se ispolira do maksimuma GoWemy će moći na svoje pametne telefone skinuti svi.

Kako doći do željene publike? Kako se promovira GoWemy?

Prvo i osnovno – ekipa nudi garanciju da će svi korisnici koji se prijave u sadašnjoj, beta fazi, aplikaciju besplatno koristiti do Sudnjeg dana.

Budući da nemaju preveliki budžet koji bi uložili u klasičan marketing i oglašavanje na velikim portalima, odabrali su opciju gerile po forumima, blogovima i društvenim mrežama.

“Oslanjamo na dobru priču i svoju čeličnu volju. Već smo pridobili medijsku pozornost na domaćem tržištu te je cilj izaći s PR objavom na 100+ najjačih američkih, kanadskih te engleskih i irskih tech i startup portala”.

Također, smatraju da je ključ odlične promocije i dobar SEO (optimizacija za tražilice, op.a.), kvalitetni backlinkovi koji vode do njihove stranice te guest postovi i članci na različitim blogovima i stranicama poput InPublica. Također, dosta vremena uložit će u kvalitetno vođenje GoWemy profila na društvenim mrežama. Prema njima, bit će to ‘glavna sredstva napada na globalno tržište’.

Na kraju dana, vjeruju da će im i word-of-mouth njihovih prijatelja, poznanika i članova obitelji itekako pomoći u promociji.

A što s ‘govancetom’?

Jedan od korisnika u grupi Društveni mediji, gdje sam prvi put saznao za GoWemy, poslao je ekipi zanimljivu poruku u kojoj tvrdi da bi ikonu malog ‘govanceta’ kojom korisniku govorite da vam se njegov/njen stil ne sviđa, zapravo rade pogrešku i da bi ga trebalo mijenjati.

gowemy aplikacija

Upitali smo ekipu i za taj problem, a njihov odgovor nas je poprilično zadovoljio.

“Govance je samo jedan od dodatnih zabavnih elemenata aplikacije. Normalno da nitko ne želi biti “govance”, no ono se nalazi samo kod onih koji ocjenjuju neku fotografiju, toga nema kod konačnog rezultata. Rezultat uvijek izlazi u postotku – npr. 80% ljudi je reklo da dobro izgledaš u tom odijelu. Za ljude koji pak pretjerano zavole govance, brine se algoritam koji prepoznaje spamerske korisnike i automatski ih uklanja iz aplikacije”, tvrdi Marin.

A sad najvažnije… Show me the money!

Kako to i treba biti, korisničko iskustvo u ovoj je fazi ekipi najvažnije. Njihov cilj trenutačno je pomoći s odjevnim stilom što je većem broju ljudi, a kada dođu do određenog broja korisnika, neke dijelove aplikacije će naplaćivati.

“Cijelu priču monetizirali bismo kroz premium verziju aplikacije koja će naprednim korisnicima omogućiti puno više opcija te neće imati nikakva ograničenja u korištenju. Također, aplikacija u sebi ima ugrađenu vrlo naprednu analitiku koja bi modnoj industriji trebala omogućiti vrlo korisne podatke o tome što ljudi diljem svijeta vole nositi”, zaključio je naš sugovornik.

Vjerujemo da će na kraju dana te podatke izrazito bogata modna industrija – željeti platiti.

Ako je suditi prema onom što nam je Marin rekao, GoWemy ‘nema konkurencije na tržištu’, na što je cijeli tim ‘veoma ponosan’. Jedinstvena i zanimljiva ideja, koja se razvija usred Zagreba, definitivno je znak da ove momke pratimo i dalje.

Ako želite i sami isprobati aplikaciju, prijavite se na njihovoj stranici.