Godinu dana stariji i iskusniji: Vrijeme je za InPublic 2.0

Godinu dana stariji i iskusniji: Vrijeme je za InPublic 2.0

Piše: -
inpublic.hr redizajn

U prošloj godini (2014.) vrlo smo malo pisali, gotovo ništa – iako smo imali velike planove kada smo slavili drugi rođendan, u cijelu priču se upleo život; završavanje fakultetskih obaveza, hvatanje diploma i potrage za poslom – sve pomalo. Sva ekipa koja je radila na blogu u međuvremenu je diplomirala, zaposlila se po PR i marketinškim agencijama, medijima ili e-commerce webovima. Odrasli smo, stasali, postali profesionalniji – a sada je došlo vrijeme za novu fazu, a upravo o njoj danas pišemo – dobrodošli na InPublic 2.0!


Počeci će uvijek ostati u sjećanju

U početku bijaše ideja o portalu InPublic.hr , kreirana davnog prosinca godine 2011., gdje je zamisao o kolaborativnom blogu kolega i prijatelja s Fakulteta političkih znanosti vukla cijeli projekt, a fokus su bile društvene mreže, odnosi s javnošću te mediji općenito. Čak dvije godine pisali smo o dobrim i lošim kampanjama na Facebooku, Twitteru i Google Plusu, promišljali o medijima i njihovoj (ne)etičnosti, ali i davali vlastiti sud o svijetu PR-a koji nas je okruživao. A ono što smo pisali dospjelo je čak i do velikih portala poput 24sata.hr. No, onda smo stali – trebalo je osmisliti nove smjernice portala, regrupirati ljude, krenuti s novim tekstovima…

Eh, da nam je kuna za svaki put kada nas je netko od prijatelja, kolega i suradnika u posljednjih nekoliko mjeseci pitao: “A što je s InPublicom?”

Male promjene za veliku ideju

Portal je od danas usko fokusiran na društvene mreže, odnose s javnošću i medijima, te smo odlučili dodati i novu rubriku – InMarketing, koja će u narednih godinu dana donositi novosti iz svijeta marketinga, što domaćeg što stranog. U suštini i dalje pratimo trendove, kritiziramo (i hvalimo) domaću i stranu medijsku scenu, a jedino što se ozbiljno promijenilo u cijeloj priči je činjenica da sada u cijelu ideju ulazimo znatno ozbiljnije. Osim toga, redizajnom smo željeli pojednostaviti čitanje na svim uređajima, neovisno radilo se o mobitelu ili računalu.

Redovite novosti, ekskluzivan sadržaj, savjeti

U ovoj godini, osim mnogo više zanimljivog sadržaja iz industrije, možete očekivati i intervjue s brojnim poznatim i manje poznatim facama iz svijeta PR-a, medija i društvenih mreža. Već sada pripremamo zgodnu priču o tome kako je CM-ati na britanskom BBC-u ili voditi dnevni program hrvatskog nacionalnog radija.

Osim toga, kao i nekad, donosit ćemo savjete i ideje kako unaprijediti komunikaciju na društvenim mrežama, ali i ponuditi kreativne ideje za marketinške (gerila) kampanje. Kako god bilo, u ovoj 2015. godini čeka vas puno toga zanimljivog, a i sve to ionako je tek priprema za sljedeću godinu kada na hrvatskom tržištu želimo napraviti pravu mini-revoluciju. Više o tome kada za to dođe vrijeme.

Stara ekipa je i dalje tu

InPublic.hr tim danas čine Dejan Jelić, Maja Belušić i Davor Igrić – stara ekipa na koju su svi navikli, no imamo i novog člana, a to je Daniel Škarek – student VERN-a i zaljubljenik u automobile (upravo štedi za Hondu Civic). Nas je osvojio svojim entuzijazmom oko projekta, a vama će u narednih nekoliko tjedana, kroz vrhunske članke, pokazati što sve zna o društvenim mrežama i online marketingu.

Osim toga, kao i uvijek, s nama se možete tvitati i fejsbukovati našim “inpublicovskim” ili privatnim društveno-mrežnim kanalima, a povremeno ćemo popiti i pokoju pivu na druženjima uživo po raznim konferencijama.

Hvala svima koji su bili uz nas

Ovim putem željeli bismo zahvaliti svim kolegama i prijateljima koji su u našim počecima pisali za InPublic, još kada je bio kolaborativni blog, a tu ekipu čine Nikolina Sok, Iva Cigrovskij, Tanja Džido, Vlatko Škrlin, Anja Vujević, Romana Sedak, Vlatka Šelimber. Društvo, hvala vam!