Fiat je osmislio interaktivni oglasni pano koji vozačima pomaže s bočnim parkiranjem

Fiat je osmislio interaktivni oglasni pano koji vozačima pomaže s bočnim parkiranjem

Piše: -
Fiat bočno parkiranje

Bočno parkiranje. Te dvije riječi izazivaju grč u želucu mnogih manje i više iskusnih vozača. U Fiatu su očito svjesni toga i upravo su zato odlučili promovirati svoju Parking Assist tehnologiju na najlogičniji mogući način – stvoriti asistenta koji će pomoći vozačima pri bočnom parkiranju.

Leo Burnett Germany je agencija zaslužna za ovu kampanju, a ideja je bila postaviti digitalni zaslon iznad jednog parkirnog mjesta na kojem će se pojavljivati modeli ljudskih pomagača čiji su pokreti ruku sinkronizirani sa senzorima i pokazuju koliko je još mjesta preostalo između vozačevog automobila i onog parkiranog iza njega.

Profili digitalnih pomagača su raznoliki pa tako imamo djevojčicu, radnika, starijeg gospodina, ali i neke očito neizbježne stereotipe poput žene odjevene u kostim Playboyjeve zečice i mladog Afroamerikanca koji Fiatovu tehnologiju za parkiranje prezentiraju kao ‘seksi’ i ‘kul’.

Bez obzira na podilaženje određenim skupinama vozača, Fiatov video pano je jednostavan, upečatljiv i najvažnije od svega – koristan.

Što vi mislite o ovoj Fiatovoj kampanji?

Fotografija: YouTube