Facebook uveo GIFove na desktop i mobilne aplikacije

Facebook uveo GIFove na desktop i mobilne aplikacije

Piše: -
nyan cat gif

Facebook je najavio veliku promjenu i uvođenje GIFova. Sada ljubitelji ovog načina izražavanja ponovno mogu dijeliti svoje omiljene GIFove s prijateljima i obitelji diljem svijeta.

Na svojim počecima Facebook je podržavao GIFove, tada je platforma bila dostupna samo studentima, ali ta mogućnost je uklonjena, vjerojatno zbog činjenice da je to utjecalo na korisničko iskustvo u ranoj verziji platforme. Desetak godina kasnije, Facebookovi serveri u mogućnosti su obrađivati puno veći volumen podataka, tako da su odlučili pratiti trendove i korisnicima vratiti mogućnost objavljivanja GIFova.

Danas, GIFovi su važan dio društvenog svijeta, s brojnim stranicama kao što su Giphy, GifBin i Imgur gdje možete pronaći na stotine tisuća ovih pokretnih sličica. Ostale društvene mreže, uključujući i Twitter, pretekle su Facebook u GIF utrci, tako da su Mark Zuckerberg i ekipa trebali što prije udovoljiti željama korisnika i pružiti im tu mogućnost.

Što je .GIF?

.GIF je format foto sadržaja koji podržava upotrebu i statičke i animirane slike, fotografiju u pokretu ili iznimno kratki video.

Seksi video u pokretu!

Kako objaviti .GIF na Facebooku?

Najvažnija stvar za napomenuti je da se za postavljanje GIFova na Facebook moraju koristiti linkovi. Što znači da ne možete preuzeti GIF na vaše računalo i pokušati prenijeti vlastiti uradak na Facebook. Dakle, trebate kopirati link iz GIFa koji želite objaviti i zalijepiti ga u polje za objavljivanje statusa. Budući da postoji više načina za upload, .GIF web stranice će vam dati nekoliko različitih opcija URL-a, ali pazite da preuzmete GIF link koji završava na .gif kako bi bili sigurni da ga ispravno objavljujete na Facebooku.

Zašto biste trebali koristiti .GIF?

.GIF može se koristiti u brojnim slučajevima. Oni se mogu koristiti za kreativno izražavanje reakcije na nešto, dočaravanje emocija ili ih jednostavno možete koristiti kako bi bili u koraku s najnovijim trendovima na društvenim mrežama. Portal Buzzfeed .gifove u svojim člancima koristi već nekoliko godina (a upravo su ti članci iznimno popularni), jednako kao i brendovi poput Samsunga koji su ih iskoristili za svoje kampanje na Twitteru.

Mogu li se gifovi koristiti u marketingu?

U današnjem dinamičnom okruženju, teško je uhvatiti nečiju pažnju na dulje od minutu ili dvije. Ipak, svi znamo da video ima moć ispričati priču na drugačiji način nego što to može pisani sadržaj, pa je stoga animirani .gif savršen način na koji možemo ispričati kratku i pamtljivu priču na društvenim mrežama, od sada i na Facebooku.

Animirani GIF možemo opisati kao hibrid između fotografija i videa ili “živu fotografiju”. To znači da se ljudi mogu brzo povezati s ovim formatom (kao što bi s fotografijom), te izvući pouku iz pokreta (kao što bi iz videa). On predstavlja savršenu mjeru između videa i fotografije te se brendovi na taj način najlakše mogu približiti publici.

Animirani GIF nije nametljiv, a ukoliko je kreativno izveden može potaknuti publiku na akciju, te svojom elegancijom i jednostavnošću stvoriti emocionalni učinak. GIF je odličan alat za povezivanje s ljudima na emocionalnoj razini i kao takav veoma koristan u marketingu. Emocionalne poruke, na primjer, kod ljudi potiču inspiraciju, smijeh i veselje. Takav emocionalni učinak, zahvaljujući neposrednoj vrijednosti za korisnika, svakako proširuje doseg formata gifa do nove publike.

Foto: Rob Bulmahn/Flickr