Facebook ponovno mijenja svoj algoritam i zadaje nove glavobolje community managerima

Facebook ponovno mijenja svoj algoritam i zadaje nove glavobolje community managerima

Piše: -
Facebook algoritam promjene

Facebook je u traženju savršeno skrojenog i izbalansiranog News Feeda za svakog korisnika prošao dug put.

Viđali smo svakakve eksperimente s prikazima sadržaja, a iako se činilo da su se stvari u zadnje vrijeme ‘smirile’ i da još neko vrijeme nećemo vidjeti nove promjene, Facebook je nakon provedenog istraživanja o kvaliteti News Feeda odlučio uvesti nekoliko novosti. Pa pogledajmo koje su.

1. Više sadržaja za News Feedove siromašne istim

Ova novost se tiče onih korisnika Facebooka koji imaju malo prijatelja i lajkanih fan stranica. Kako bi u njihovim News Feedovima bilo više ‘akcije’, a manje stalno istih objava, Facebook će omogućiti prikaz više objava od pojedinog izvora poput pojedinih fan stranica.

2. Facebook će pokušati ponuditi uravnoteženiju kombinaciju objava Facebook prijatelja i fan stranica

Mnogi korisnici su se požalili da vide premalo novosti iz života svojih najmilijih, a previše novosti iz života pojedinih brendova. Facebook je problem odlučio riješiti na jednostavan način – objave prijatelja idu na više mjesto u News Feedu, a ispod njih sve ostale.

3. ‘Neizravne’ objave padaju na posljednje mjesto po važnosti

Zadnja, i vjerojatno najvažnija promjena tiče se objava koje su vezane za aktivnosti naših Facebook prijatelja. Te, tzv. neizravne objave u kojima vidimo da je netko od naših prijatelja lajkao određenu objavu od nekog drugog korisnika Facebooka ili fan stranice od sada će biti na najnižem mjestu po važnosti na ljestvici Facebook objava ili se čak uopće neće ni prikazati.

Kakvog će to efekta imati na fan stranice?

Iako je Facebook ove novosti upakirao na najpozitivniji mogući način objašnjavajući da, ako imate kvalitetnu fan stranicu razloga za brigu nema, život community managera će nakon ovih objava ipak vjerojatno postati malo teži. Facebook doseg i promet prema web stranicama, pogotovo za one koji objavljuju linkove, u narednom periodu će vrlo vjerojatno pasti, a nekako osjećamo da se Facebook nada kako će to dobar dio brendova ponukati da ulože još koju kunu, dolar ili euro u oglašavanje.

Što mislite o novim promjenama algoritma?

Fotografija: Quinn Dombrowski / Flickr / InPublic