Društvena mreža Good.is: Istaknite dobre ideje

Društvena mreža Good.is: Istaknite dobre ideje

Piše: -
Društvena mreža Good.is

Good.is je društvena mreža namijenjena povezivanju pojedinaca i organizacija koje žele istaknuti bitne društvene probleme u svojoj zajednici. Podijeljena u nekoliko kategorija kao što su: posao, obrazovanje, okoliš, dizajn, tehnologija, kreativnost ili življenje, Good.is svojim članovima omogućuje da istaknu nove ideje, potaknu konverzaciju ili akciju o onome što smatraju bitnim za društvo koje ih okružuje.

Od magazina do društvenog povezivanja

GOOD je 2006. godine osnovao Ben Goldhirsh, sin osnivača Inc. Magazina Berniea Goldhirsha. U početku je izlazio magazin posvećen pozitivnom i proaktivnom djelovanju, kako bi pomogao ljudima s idejom i vizijom koji se trude izgraditi društveno korisne poslovne modele, neprofitnim projektima da se još više angažiraju i privuku pojedince i svim onim ljudima koji se trude živjeti i djelovati na način da ovaj svijet stvore ugodnijim mjestom. Osim magazina iste godine lansirani su i video projekti i infografike koji su postavili standarde za komuniciranje važnih ideja.

Web stranica Good.is nastala je dvije godine kasnije kako bi nastavila revoluciju širenja bitnih vrijednosti. Tako je posjetiteljima omogućen još bolji uvid u pozitivne stvari koje se događaju oko njih, a otvorena je prilika za sudjelovanje svih zainteresiranih, no tek u rujnu 2012. stranica je transformirana u platformu za povezivanje i informiranje članova zajednice i idealista. Prije toga, 2011. godine GOOD se povezao s Jumo – web stranicom koja novčano pomaže neprofitnim grupama i projektima koju je dizajnirao suosnivač Facebooka Chris Hughes. Tako su se spojili brojni korisnici zajednice Good.is s neprofitnim organizacijama koje je doveo Jumo. Magazin i dalje izlazi, a godišnja pretplata za Kanadu i Ameriku iznosi 20 dolara, dok za ostatak svijeta 40 dolara. U njemu se mogu pročitati priče o projektima, njihovim pokretačima, pozitivna iskustva i slični inspirirajući tekstovi. Novac prikupljen od pretplata odlazi na račune neprofitnih organizacija kako bi nastavile uspješno djelovati i razvijati svoje ideje.

Kako se uključiti?

Registracija na društvenoj mreži Good.is potpuno je besplatna, a osim kreiranja novog korisničkog računa nudi i mogućnost logiranja putem postojećeg korisničkog imena na Facebooku. Članovima ove “dobre” zajednice omogućeno je postavljanje novih ideja i isticanje nekog problema te njegovog rješenja. Za inspiraciju mogu poslužiti portali i blogovi, a autor tada postavlja link na izvor. Svaka takva objava ima i oznaku It’s good kojom čitatelji bilježe objave koje smatraju korisnima i na taj ih način dijeli sa svojom zajednicom.

Osim toga, omogućeno je i prezentiranje korisnih akcija te pozivanje ostalih članova na djelovanje. U tom slučaju korisnik klikom na oznaku Do it određenu akciju postavlja na listu aktivnosti koje planira ispuniti, a kada to napravi jednim klikom označava sa Done. Primjerice, trenutno je aktualan poziv na novčane donacije za pomoć u financiranju školovanja 30 pakistanskih djevojčica.

Za razliku od ostalih društvenih mreža koje na jednom mjestu obuhvaćaju informaciju i zabavu, ova je namijenjena isključivo dobrim djelima i isticanju kvalitetnih ideja. Pa umjesto da neprestano klikate opciju lajk, na ovoj mreži možete zbilja i djelovati, pa makar objavljivanjem neke nove i korisne ideje.

Foto: Pixabay