Bloger Željko Riha i moć 140 znakova

Bloger Željko Riha i moć 140 znakova

Piše: -
Željko Riha Twitter

Kada bi barem na Fakultetu političkih znanosti bilo više ovakvih predavanja. Željko Riha, community manager i bloger (ima on još titula) došao je na FPZG kako bi studentima i svima zainteresiranima održao predavanje na temu “Moć 140 znakova”. U principu, bilo je to predavanje o Twitteru, međutim, @zriha je vrlo brzo priču proširio i na Facebook, odnose s javnošću, politiku,… I Zdravka Maminja. Kako ovo ne bi bio jedan tipičan izvještaj s nečijeg predavanja gdje se nabraja što je određena osoba rekla, radije ću vam prenijeti tri zanimljive stvari koje sam na ovom predavanju naučio. Krenimo redom.

1. Follow friday nastao je još u počecima Twittera

U samim počecima ove društvene mreže, Twitter je trebao način kako bi se proširio, a njegovi tviteraši povezali. Svima je jasno da na Twitteru pratiš samo onog kog želiš pratiti, a stoga je ponekad vrlo teško naći BAŠ TU osobu s kojom dijeliš slične interese. Dakle, follow friday ili #ff pokrenut je kako bi svojim followerima preporučio nekog tko ti se čini zanimljivim, a koliko je to postalo korisno govore i statistike prema kojima ovaj hashtag svaki petak ruši rekorde po broju tvitova u sekundi.

2. ‘Da, ja pomažem Žanamari i J’Animalsima u vođenju online kampanje’

Zadnjih nekoliko tjedana često sam na društvenim mrežama mogao primijetiti Rihine objave vezane uz pjevačicu Žanamari i njen novi bend J’Animals. Mislim, bilo mi je jasno o čemu je riječ, ali nekako sam trebao potvrdu. A potvrda da je on community manager i PR-ovac grupi meni je stigla upravo na ovom predavanju. Također, Riha nam je otkrio i pokoju tajnu zanata pa je tako Žanamari sugerirao da na jedan događaj dođe s namjerno poderanom čarapom. Malo je reći da je sljedeći dan većina portala imala [BREAKING] i [FOTOGALERIJU PODERANE ČARAPE] na svojim stranicama.

3. Studije slučaja o brendovima koje je vodio

Nakon brojnih statistika i savjeta koje nam je ponudio, sir Riha je predavanje završio studijama slučaja za brendove na kojima je radio. Spomenuo je Amis Telekom i dao vrlo zanimljiv primjer građenja ‘hypea’ oko otvaranja nove trgovine. Također, tu se našao i popularni @bikanetic koji mu je bio primjer kako od nečeg što je u principu još jedna, manje ili više zanimljiva stranica za poslovne oglase, kroz društvene mreže stvoriti lik savjetnika za posao i karijeru. I na taj način cijeloj stranici dati dušu.

Kao dodatak cijeloj priči Riha je odgovorio i na pitanje zašto na našim prostorima još uvijek nema puno verificiranih Twitter profila.

– Jednostavno, mi smo im premalo tržište, nevažni u tom smislu. Twitter je nedavno verificirao Novaka Đokovića u Srbiji i Pantene i Pampers kod nas. Ali, samo zato jer su to globalne kompanije, a Đoković je ipak vrhunski tenisač sa stotinama tisuća sljedbenika na toj mreži – rekao je Riha.

U svakom slučaju, predavanje je bilo zanimljivo, a prava je šteta da se na njemu nije skupilo više ljudi. Možda da su se dijelile čokolade ili ‘ajfoni’…