Audience Insights: Saznajte tko vam tvita i tko su vaši followeri!

Audience Insights: Saznajte tko vam tvita i tko su vaši followeri!

Piše: -
twitter audience insights

Podaci o korisnicima i tržištu pomažu oglašivačima stvoriti snažne poruke kojima će doseći do što većeg broja željene publike. Slijedeći Facebook Insights i Linkedin Analytics, Twitter je odlučio svojim korisnicima i oglašivačima ponuditi novi alat koji će im pomoći da bolje razumiju ključne publike na Twitteru.

Kroz njegov Audience Insights, najutjecajniji tviteraši kao što su Katy Perry, Justin Bieber, Barack Obama i Taylor Swift mogu dobiti vrijedne informacije o svojim followerima i korisnicima koji su dijelili njihove tvitove. Također odličan je alat kojim se može ciljati željenu publiku za buduće kampanje, te pruža zbirne segmentirane podatke o korisnicima koji su podijeljeni na kategorije poput demografije, interesa, kupovnih navika.

Kako koristiti Audience Insights?

Postoji više načina kako možete koristiti Audience Insights. Na primjer, ako radite kampanju za podizanje svijesti o novom proizvodu, možete koristiti ovaj alat kako bi preko Twittera saznali karakteristike potencijalnih kupaca – koje su proizvode nedavno kupili, za koje su trendove zainteresirani, pa čak i navike gledanja TV-a. Na temelju ovih informacija, možete identificirati najbolje segmente koje ćete ciljati u oglašavanju na Twitteru, te uz kreativan i zanimljiv video sadržaj uvjeriti publiku da imate proizvod koji im treba.

Također možete koristiti Audience Insights kako bi saznali više o svojim followerima i korisnicima koji čitaju vaše tvitove, a zatim prilagoditi ciljani sadržaj u skladu s tim informacijama. Na primjer, ako ste developer i razvijate aplikacije i putem ovog Twitterovog alata vidite da većina vaših followera koristi iPhone, možete prilagoditi vaš medij prilagođen Appleovoj platformi.

Koliko nam pomaže novi Twitterov alat Audience Insights?

Kao i svi alati za analize, to nije čarobni štapić koji radi čuda – razina informacija koje ćete moći skupiti iz ovih naprednih mjerila zapravo ovisi o specifičnosti vašeg poslovanja i publike koju želite privući. Gledajući samo jedan segment, ne može se otkriti hrpa informacija, ali uz ostale informacije koje imate, zajedno s raznim elementima, možete bolje razumjeti karakteristike vaše publike, a one mogu imati značajan utjecaj na ukupnu učinkovitost vaših marketinških kampanja i oglašavanja.

Iz perspektive korisnika, novi alat pružit će velik broj novih informacija, a što više podataka i informacija možete dobiti, tim bolje. Twitter će svakako postati zanimljiviji oglašivačima. Kao i Facebook, Twitter treba zadržati puno podataka u tajnosti, jer to je mjesto gdje leži istinska vrijednost njihovih ciljanih oglasa. Pristup ovim podacima povećat će interes u oglašavanje na Twitteru, osobito za industrije u kojima se te informacije odražavaju izravno na njihov sadržaj.

Naposljetku, Twitterov alat Audience Insights zanimljiv je statistički dodatak putem kojeg ćete doznati tko vas tvita i tko su vaši followeri. Također, kroz besplatan pristup segmentiranim podacima o karakteristikama korisnika pružit će značajnu korist nekim brendovima. Što više podataka i informacija možemo skupiti, imamo veće i bolje mogućnosti da se približimo željenoj publici i preciznije stvaramo marketinške planove kako bi došli do korisnika koji su senzibilni na našu ponudu.