5 zlatnih savjeta: Kako privući što više followera na Twitteru?

5 zlatnih savjeta: Kako privući što više followera na Twitteru?

Piše: -
5 zlatnih savjeta Kako privući što više followera na Twitteru

Twitter je društvena mreža koja je popularizirala hashtag, i svakako je jedna od važnih virtualnih zajednica koju bi trebao koristiti svaki ozbiljniji marketingaš. Bilo da želite držati korak s najnovijim trendovima ili želite etablirati vaš brend na društvenim mrežama, Twitter je jedan od najboljih načina za povezivanje s ljudima diljem svijeta.

Ne samo da je Twitter sjajan za povezivanje s istomišljenicima, zanimljivim ljudima, potencijalnim kupcima, pa čak i slavnim osobama, Twitter je također velika platforma za objavljivanje ili informiranje o trenutnim vijestima.

Ova društvena mreža je od svojih početaka do danas postala veliki izvor zanimljivih priča i podataka. Način funkcioniranja ove društvene platforme predstavlja savršen komunikacijski kanal za one nestrpljive, koji nemaju vremena prolaziti kroz duge tekstualne objave o aktivnostima njihovih prijatelja.

Umjesto toga, Twitterova politika ograničenja poruka na 140 znakova tjera korisnike da budu kreativni, što znači da su prisiljeni tvitati kratko, jasno i zanimljivo. S obzirom da broji 284 milijuna aktivnih korisnika mjesečno, velika je vjerojatnost da već koristite Twitter. No, koja je svrha imati profil ako jedva imate nekolicinu followera? U tom kontekstu donosimo vam nekoliko savjeta kako bi privukli više followera na Twitteru.

1. Tvitajte što je češće moguće

Što više tvitate, veća je vjerojatnost da će se vaši tvitovi vidjeti, što znači da imate veće šanse za privlačenje followera na Twitteru. Studije su otkrile da korisnici koji su tvitali više od 10.000 puta imaju između 1.000 i 5.000 sljedbenika. Ako želite biti sigurni da ćete biti primijećeni, tvitajte nekoliko puta dnevno.

Međutim, nađite granicu jer ako ćete tvitati non-stop možete uzrokovati suprotnu reakciju i izgubiti followere s obzirom na to da postoji mogućnost da korisnici vaše tvitove shvate kao spam ili im jednostavno dosadite.

2. Tvitajte u pravo vrijeme

Budući da vam je cilj tvitati često, ali bez pretjerivanja, trebate težiti tvitanju u vremenu kada je najveći broj vaših followera aktivan, tako da maksimalan broj njih dobije mogućnost vidjeti vaše objave.

Ipak, vremena se razlikuju ovisno o vašoj ciljanoj publici. U našem članku detaljno smo objasnili u koje vrijeme bi trebali tvitati, no, još jednom naglašavamo da to zaista ovisi o publici kojoj se obraćate, tako da ćete sami trebati pronaći pravo vrijeme za obraćanje željenim korisnicima zanimljivim i pomno smislenim objavama. Tvitanje zanimljivog sadržaja u pravo vrijeme povećati će količinu retvitova i proširiti doseg vaših poruka.

3. Promovirajte se kroz optimiziranu biografiju s ključnim riječima

Ako imate veliki broj fanova i prijatelja s kojima ste povezani na Facebooku, dajte im do znanja da se koristite i Twitterom. Dodajte link na svoj Twitter profil u biografiju svih vaših profila na društvenim mrežama kao što su Facebook, Google Plus i LinkedIn.

Također, možete dodati link na svoj Twitter profil u potpis vašeg e-maila ili ga koristiti za prijavu na forum određenih web stranica. Ako imate blog ili web stranicu, ubacite link na svoj Twitter profil negdje gdje ga vaši čitatelji mogu lako uočiti. Također, ako u svojoj Twitter biografiji pišete o vašoj ljubavi prema automobilima i brdskom biciklizmu, ljudima će biti jako teško saznati da ste stručnjak za marketing ili prodaju. Sasvim je u redu da uključite i osobne podatke o svom životu (oni pomažu ljudima da se povežu s vama na osobnoj razini), ali pazite da uključite titule, zanimanja i ključne riječi koje će pomoći idealnoj publici da vas pronađe ako je u potrazi za osobom vaših vještina.

kako privući followere na Twitteru
Primjer optimizirane Twitter biografije

4. Uključite u konverzaciju influencere na Twitteru

Odličan način da privučete veći broj followera na Twitteru je spominjanje influencera u vašim tvitovima ili dijeljenje njihovog sadržaja. Upotrebom “@” u tvitu možete poslati poruku svakome na Twitteru neovisno o tome slijede li vas oni ili ne. To znači da u tvitu možete spomenuti poznatu osobu i oni (i njihovi sljedbenici) moći će pročitati poruku.

Iako su šanse da će vas neki celebrity poput Kim Kardashian slijediti veoma male, popularni Twitter korisnici možda će lajkati ili retvitati vašu objavu. Ipak, glavni cilj takvog pristupa je da budete vidljiviji drugim korisnicima kad traže influencere na Twitteru. Naime, prilikom pretrage postoji mogućnost da će primijetiti spomenuti tvit, fejvoritati vašu objavu i početi vas slijediti.

kako privući followere na Twitteru
Primjer interakcije s influencerom

5. Koristite slike i pametno raspoređene hashtagove u vašim objavama

Vizualni sadržaj je trenutni hit na društvenim mrežama, stoga je svakako poželjno koristiti ga u tvitovima. Statistike pokazuju da slike na Twitteru dobivaju 18 posto više klikova, 89 posto više lajkova i 150 posto više retvitova. Slike ne moraju biti remek-djela, dovoljno je uložiti nekoliko minuta za stvaranje slike u Canvi ili WordSwagu i podijeliti ju na Twitteru. Tako obogaćen sadržaj korisnicima je sigurno atraktivniji nego ogoljeni tekst.

Nikako nemojte izostaviti hashtagove jer komunikacija na Twitteru počiva na njima. Oni su temelj kojim povezujete ono što imate za reći s odgovarajućom temom, kao što su vaši osjećaji i razmišljanja o određenim događajima i temama. Preporučujem da koristite popularne ili jednostavne svakodnevne hashtagove u vašim tvitovima, jer će ih pretraživati velik broj korisnika. Osim toga, korisno je napraviti hashtag tvrtke ili brenda kao primjerice #RCMemories#WantAnR8, ili upotrijebite druge kreativne hashtagove koji također mogu pomoći da dobijete željenu pozornost.

Drugi koristan način da se povežete s Twitter zajednicom je sudjelovanje u Twitter chatovima. U ove razgovore se uključujete korištenjem hashtagova kao što su: #blogchat, #runchat, #mediachat, #tchat. Oni vam pomažu da se povežete s drugima koji raspravljaju o određenoj temi. To je sjajan način da pitate, učite, i pričate sa svojim followerima. Sudjelovanjem u tim razgovorima možete privući više followera na Twitteru koji dijele vaše interese.

Kakav sadržaj privlači najveći broj followera na Twitteru?

Ne postoji sadržaj koji će vam sam po sebi privući željeni broj followera na Twitteru. Ljudi će vas htjeti pratiti ako vaš profil izgleda privlačno i aktivno. S obzirom na to da ljudi najviše vole vidjeti slike i video na Facebooku i drugim društvenim mrežama, takvu vrstu objava bitno je koristiti i na Twitteru.

Umjesto tvitanja o tome što jedete i objavljivanja slike hrane, dodavanja hashtagova poput #yumyum ili #nomnom, pronađite neku aktualnu novost u vašoj struci i podijelite ju s followerima na Twitteru.

Također, ako naiđete na neki zanimljiv članak koji je vezan uz vaš posao, podijelite ga i spomenite autora teksta te tako postupno gradite brend na Twitteru. Kontinuirano objavljujte interesantan sadržaj, postavljajte pitanja vašim followerima i budite u toku komentiranjem aktualnih vijesti i događaja. Ključ privlačenja followera na Twitteru leži u kombiniranju raznovrsnog sadržaja u objavama tako da uvijek budete zanimljivi što većem broju korisnika.

Koja je vaša glavna strategija za privlačenje novih Twitter followera?

Fotografija: InPublic