4 jednostavna, ali zabavna savjeta: Kako koristiti Snapchat u marketingu?

4 jednostavna, ali zabavna savjeta: Kako koristiti Snapchat u marketingu?

Piše: -
snapchat u marketingu

Nove društvene platforme stalno se pojavljuju na internetu, stvarajući tvrtkama prilike da komuniciraju sa svojim potrošačima na inovativne načine. Jedna od društvenih mreža koja se ističe u porastu popularnosti je Snapchat, mobilna aplikacija koja omogućuje korisnicima da šalju fotografije u obliku poruka koje se automatski izbrišu ubrzo nakon što su pregledane. S više od 100 milijuna dnevno aktivnih korisnika i 400 milijuna snapova, Snapchat je jedna od najbrže rastućih društvenih mreža, a statistike pokazuju da ga u najvećoj mjeri koriste mlađe dobne skupine. Naime, 71 posto Snapchat korisnika spada u dobnu skupinu od 18 do 34 godine. Čak i ako vaša publika ne pripada toj demografskoj grupi, Snapchat postaje vitalni dio globalne marketinške strategije. Iz navedenih razloga Snapchat u marketingu tvrtki počinje imati važnu ulogu.

Brendovi i stvaraoci sadržaja koriste Snapchat za stvaranje priča koje za cilj imaju iznenaditi publiku i povećati njihov angažman. Snapchatove priče traju samo 24 sata, a one mogu biti niz povezanih videa ili slika koje se koriste za stvaranje zanimljivog i ekskluzivnog sadržaja.

Evo četiri načina na koje možete koristiti Snapchat u marketingu i tako oduševiti publiku, te u konačnici, povećati popularnost vašeg brenda.

1. Omogućite korisnicima pristup događanjima uživo

Snapchat je savršen za marketing društvenih mreža u stvarnom vremenu jer to daje publici izravan pristup događajima. Možete ga koristiti za lansiranje proizvoda, izvještaje sa sajmova, posebne prilike kao što je primjerice tisućiti kupac u vašem dućanu. Snapchat privlači svoju publiku jer pruža drugačiji, autentičan pogled na ono što se događa uživo.

NBA je koristio Snapchat na razne načine, uključujući draft, All-Star utakmicu i finale.

Na 2014 All-Star utakmici, NBA je krenuo s aktivnostima na Snapchatu, a fanovi su bili u mogućnosti vidjeti video Chrisa Paula, igrača LA Clippersa i prizore s natjecanja u zakucavanjima.

2. Ponudite nagrade i kupone na Snapchatu

Primamljivi popusti, ponude i kuponi jedan su od najpopularnijih marketinških alata koje možete slati putem Snapchata. Kuponi i ponude svakako imaju svoj rok, a uz značajku automatskog brisanja slika nakon zadanog vremenskog roka nećete morati objašnjavati zašto je ponuda istekla. Uvažavajući činjenicu da su ove ponude i kuponi ograničeni, Snapchatovi korisnici imat će poticaj da redovito provjeravaju profil tvrtke i njihove ponude. Preporučujem da im pošaljete promotivne kodove prilikom čijeg pokazivanja će moći iskoristiti vašu ponudu.

Popularni brend smrznutog jogurta, 16Handles uspješno je lansirao SnappyNewYear kampanju u kojoj su potaknuli korisnike da naprave fotografiju kako jedu jogurt i ostvare pravo na 16, 50, pa čak i 100 posto kupona za popuste koji su bili iskoristivi predočenjem na blagajni u vremenu od samo deset sekundi prije nego što im istekne valjanost.

3. Predstavite novi proizvod – ekskluzivno!

Nakon što ste zainteresirali obožavatelje i sljedbenike, imate priliku da im ponudite određenu ekskluzivu u vidu novih proizvoda. Generiranje glasina o novim kolekcijama i proizvodima odličan je način da se osigura uspješna prodaja kada lansirate proizvod. Ovu jedinstvenu prednost Snapchata odlično je iskoristio američki ogranak Honde, Acura s promotivnim videom dugo očekivanog NSX modela kojeg su priliku imali vidjeti samo korisnici koji su im se najbrže javili.

4. Prezentirajte korisnicima vaše poslovanje iz prvog lica snimkama ili fotografijama

Uz Snapchat, vašoj zajednici možete pružiti sadržaj koji prikazuje vaše svakodnevno poslovanje, a to pomaže stvoriti i angažirati snažnu povezanost s fanovima. Pokažite svoju tvrtku i pobrinite se da ju predstavite na zabavan način. Snimanje raznih zajedničkih slavlja i team buildinga odličan je način da približite tvrtku vjernim pratiteljima.

Modni brend Everlane koristi upravo takav pristup, te educira kupce dok proizvode primamljiv sadržaj. Oni koriste Snapchat kako bi prezentirali radno okruženje, druženja zaposlenika i proizvodna skladišta.

Korištenjem Snapchata u marketingu Everlane približava potrošača cjelokupnom procesu, od ideje, stvaranja do izvršenja. Pritom se njihovi klijenti osjećaju kao da su dio procesa.

Ovakav tip fotografija i video priloga intrigantan je za kupce i pametan marketinški alat. Stvarajte ciljane poruke ili video sadržaj za posebne kupce koji bi voljeli popratiti proizvodni proces. Neke tvrtke koriste ovu tehniku ​​kako bi omogućili korisnicima da “pogode” o čemu se radi na slici ili videu, i tako podijele svoje ideje pomoću hashtaga na Twitteru.

Ima li Snapchat budućnost u marketingu?

Koristiti Snapchat u marketingu je donekle nepoznato s obzirom na to da platforma funkcionira drugačije u usporedbi s drugim društvenim mrežama. Otežavajuća okolnost je svakako nepostojanje analitičkog alata kojim bi se mjerio uspjeh kampanje na Snapchatu. No, njegovu rastuću uporabu teško je zanemariti. Naime, to je jedna od onih mreža koje korisnici otvaraju više puta dnevno samo da bi provjerili postoji li nešto novo za vidjeti. Snapchat je aplikacija koju korisnici koriste kada čekaju javni prijevoz, red u bankama, ordinaciji, ili u nekim drugim prilikama ubijanja dosade.

Pogledamo li trendove, vidjet ćemo veliki rast popularnosti društvenih platformi baziranih na slikovnom sadržaju, stoga se Snapchat ne smije zanemariti. Jedinstvene prednosti Snapchata kao marketinške platforme već su vidljive, a osobito dolaze do izražaja ako ga koristi veliki postotak vaše ciljane publike.

Snapchat ima svoje mjesto u svijetu marketinga, a nikad ne škodi koristiti više alata da bi povećali interes željene publike. Ova društvena mreža ima dinamičnu narav jer su priče na njemu vremenski ograničene, a kao takve mogu potaknuti korisnike na brzu kupnju. Njegove kratkotrajne slike u budućnosti će sigurno dobiti širu popularnost i upotrebu kao marketinški alat, stoga preporučujemo da pomno pratite razvoj i mogućnosti ove mlade i brzorastuće zajednice.

Foto: Flickr